Den malede Spunk - CopenhagenDaily
16 In gravid/ spunken

Den malede Spunk

Heather havde taget en masse fine vandbaserede teatersminkefarver, med. Jeg gjorde mig klar, og hev ned i strømpebuksen. Knap 3 timer tog det at male mavsen, men med kaffe, vand, snak og tøsehygge, gik det hurtigt.


Motivet var ud fra et billede jeg tog her i foråret, af smukke magnolia. Heather byggede så videre på det, og malede en lille baby på en af blomsterne. Ih, hvor blev det fint, og hun er virkelig dygtig.

Det færdige billede. Min veninde tog en masse billeder, så jeg glæder mig til at få nogle af dem. Det er et sjovt minde at ha’ fra graviditeten, og bestemt noget jeg vil anbefale andre at få gjort.
Jeg vil få printet et af billederne, og klistre det ind i Spunkens babybog.

You Might Also Like

16 Comments

  • Reply
    Maja Molin
    torsdag 19. maj 2011 at 21:05

    Så fint så fint <3 Kys og kram til jer

    • Reply
      Therese
      torsdag 19. maj 2011 at 21:07

      Tak, og kys tilbage Maja. Det blev så fint, og en rigtig dejlig ting at få gjort, her inden termin.

  • Reply
    Vevika
    torsdag 19. maj 2011 at 21:16

    Den idé er aldrig faldet mig ind, men fantastisk – og et sjovt og sødt minde.

    • Reply
      Therese
      torsdag 19. maj 2011 at 21:39

      Havde min veninde ikke kendt kunstneren bag, havde jeg sikkert heller ikke kommet på idéen 🙂

  • Reply
    Cecilia von Moos
    torsdag 19. maj 2011 at 21:33

    Orv hvor er det bare rigtig fint..!

    • Reply
      Therese
      torsdag 19. maj 2011 at 21:40

      Ja, rigtig fint. Hun er rigtig dygtig, Heather 🙂

  • Reply
    Mette Marie
    torsdag 19. maj 2011 at 22:09

    Tak for en dejlig dag, og må jeg sige: du er bare SÅ smuk!

    • Reply
      Therese
      lørdag 21. maj 2011 at 11:02

      Selv tak, skønneste. Det var så hyggeligt. Smuk ka’ du selv være !! <3

  • Reply
    Rejen
    fredag 20. maj 2011 at 05:47

    Nøøøøøjjj hvor er det flot, sikke et dejligt minde at have til Spunken..det er supergodt lavet…;-D

    • Reply
      Therese
      lørdag 21. maj 2011 at 11:03

      Ja, det er et super minde at ha 🙂
      Hun var bare så dygtig til det, Heather. Jeg håber hun får mange flere maver at male, for det er så god en idé.

  • Reply
    anette
    fredag 20. maj 2011 at 08:32

    Det er altså vildt flot – og et sjovt minde at have fra graviditeten 🙂

    • Reply
      Therese
      lørdag 21. maj 2011 at 11:03

      Det er et rigtig godt minde at ha’, og lidt mere specielt end “kun” almindelige billeder af den store mave 🙂

  • Reply
    Elisabeth
    søndag 22. maj 2011 at 18:58

    Så kult med kroppsmaling på den fine babymagen!
    Aldri sett før, men for en god ide’!!

    • Reply
      Therese
      mandag 23. maj 2011 at 12:31

      Meget god idé, Elisabeth. Jeg synes absolut at flere gravide, skulle få det gjort 🙂

  • Reply
    Rebecca Persson
    søndag 22. maj 2011 at 22:37

    WAUW! – hvor er det flot!
    Det har jeg aldrig set før.
    Tak fordi du deler 🙂

    • Reply
      Therese
      mandag 23. maj 2011 at 12:32

      Selv tak fordi du kan li’ det, Rebecca.
      Jeg synes selv det blev vildt flot, og det er et dejligt minde at ha’, samt en god ting at vise “Spunken” og fortælle ham om “da han blev malet” 🙂