Snåårk - CopenhagenDaily
9 In spunken

Snåårk

20110719-124628.jpg

På vej til høreprøve i går.

Høreprøven gik fint, han har helt normal hørelse – så nu skal vi lige ha en alvorlig snak om hans sovevaner og hvorfor han ikk hører efter når mor siger “sov!”.

I går fik han ikke mylocon dråber, men istedet probiotika, til mavsen. Fra symptombehandling til rigtig behandling. Resultatet var en nat med ultra pylret baby, som sov 1-2 timer for så at vågne og græde på mad og klemte prutter ud. Tilsidst lå jeg på ryggen i sengen med ham på min mave. Alle forsøg på at lægge ham alene, måtte droppes.

I dag har vi haft besøg af zoneterapeut , og siden har han sovet – og pruttet. Nu krydser vi fingre for at probiotika og zone, er den rigtige kombi for ham.

Over and out – zombiemor !

You Might Also Like

9 Comments

  • Reply
    ella
    tirsdag 19. juli 2011 at 13:00

    Jeg håber sådan at der falder ro på maven.
    Der er også babymassage som I begge kan have rigtig meget glæde af.

  • Reply
    Simon
    tirsdag 19. juli 2011 at 12:07

    Jeg forstår INTET i det indlæg 😀

  • Reply
    Malene
    tirsdag 19. juli 2011 at 12:21

    Orh, den lille fis. Stakkels ham og stakkels dig.

    Man siger at kolikbørn, bliver nemmere end andre børn, når de kommer over deres maveproblemer og at al den nærhed, omsorg og kærlighed de får mens de har dett skidt, kommer mange gange tilbage til både dem og forældrene senere!!!

    Måske værd at holde fat i, når det er svært?!

  • Reply
    anette
    tirsdag 19. juli 2011 at 14:36

    Håber at det hjælper, så maven får det bedre og I kan sovet 🙂

  • Reply
    Alice M
    tirsdag 19. juli 2011 at 17:36

    For nogen er det (desværre) et fy ord, men hav lige kiropraktor i hukommelsen…

    • Reply
      Therese
      onsdag 20. juli 2011 at 08:42

      Jeg fik selv hjælp af kiropraktor, som spæd, så for mig er det ikke fy. Hvis zone ikke virker, er kiropraktor det næste på listen.

  • Reply
    Lone
    tirsdag 19. juli 2011 at 19:00

    Aj altså han ER da bare for lækker den lille Spunk, håber hans tarme snart modnes så der kan falde lidt ro over nætterne, og Mor får energi til at trille ud med sin fine barnevogn.

  • Reply
    Judith
    mandag 25. juli 2011 at 21:01

    for hulan hvor er han bare sød sød sød den lille Spunk:-)

    • Reply
      Therese
      tirsdag 26. juli 2011 at 13:42

      Han er jo en Elmkvist 😉