Boligtanker - CopenhagenDaily
18 In bolig

Boligtanker

Jeg sidder og dimser boligannoncer. Nu hvor vores andelslejlighed, snart er ude på markedet, er det lige pludelig blevet en tand mere interessant. Tænk at Spunken måske tumler rundt ude i en have, næste sommer ! – og at han får sit eget værelse…

Så kommer jeg til at tænke på Katten. Hun er gammel, og har ikke været udekat i over ti år. Hun må nyde sit otium inde, for det vil være synd for hende, at skulle begynde at kæmpe om territorie, i en alder af 16 år.

Når jeg kigger rundt i lejligheden, tænker jeg så også på hvor mange år jeg har boet i lejlighed. Jeg har ikke boet i hus, siden jeg var teenager. Pludselig føler jeg mig meget voksen… men hey, fylder jo også rundt næste uge 😉

Ih, hvor er det spændende.

Billederne, er af et af de huse vi har i kikkerten. Er det ikke fint?

You Might Also Like

18 Comments

  • Reply
    Mette
    torsdag 25. august 2011 at 12:43

    Om det er fint..? – det der da så smukt!

    Og ingen overboer med støjende unger 🙂

    • Reply
      Therese
      torsdag 25. august 2011 at 12:44

      Ha ha, nej ! Det er næsten det bedste af det hele 😀

  • Reply
    Signe
    torsdag 25. august 2011 at 12:59

    Det ser sgu godt ud – held og lykke med at finde det helt rigtige 🙂
    Vi har en lille have og masser af grønne omgivelser, og min den store elsker at der er plads til at lege. Ville bestemt ikke have været det samme, hvis vi stadig skulle hænge ud i den gamle gård som hørte med til vores daværende lejlighed.

    • Reply
      Therese
      torsdag 25. august 2011 at 13:07

      Tak, Signe.
      Nej, jeg tænker også at det må være skønt med egen have at tumle i. Så er det heller ikke altid et projekt at skulle udenfor.

  • Reply
    Judith
    torsdag 25. august 2011 at 13:36

    Det ser rigtig fint og dejligt ud, glæder mig til at se hvad i ender op med.

    • Reply
      Therese
      torsdag 25. august 2011 at 16:21

      Uh ja, mor. Det er ret spændende!

  • Reply
    Catarina
    torsdag 25. august 2011 at 14:57

    Woww, det ser skisme da vildt godt ud og det vil da være fedt for jer alle at komme ud hvor der er lidt mere albuerum og ingen hysterisk unge nedenunder. 😀

    • Reply
      Therese
      torsdag 25. august 2011 at 16:21

      Det ser nemlig superfint ud – på billeder. Det blir’ lidt spændende at se det live !
      GLÆDER mig til at slippe for den sk*de unge, nedenunder 😉 !!

  • Reply
    Frederikke
    torsdag 25. august 2011 at 15:29

    Det ser super lækkert ud. Hvor langt væk kigger I?

    • Reply
      Therese
      torsdag 25. august 2011 at 16:20

      Vi kigger i Vanløse 🙂

  • Reply
    Katrine
    torsdag 25. august 2011 at 16:32

    Er fjantet med repos’en…. Super lækkert, lyst, varmt og med SJÆL!!!!

    • Reply
      Therese
      fredag 26. august 2011 at 13:31

      Ja, det ser så hyggeligt ud !

  • Reply
    Alice M
    torsdag 25. august 2011 at 20:18

    Katten fortsætter da bare som indekat.. Det gjorde Yrsa da vi flyttede i hus med have 🙂

    • Reply
      Therese
      fredag 26. august 2011 at 13:32

      Har I haft problemer med det ? Jeg tænker hvis der er en havedør el katten kan kigge ud af, så er det måske lidt svært for hende ikke at blive lidt bims ? 🙂

  • Reply
    Anne Dyrholm Stange
    lørdag 27. august 2011 at 07:42

    Jeg havde snuppet det hus lige på stedet!
    Det er lige før, at jeg overveje at flytte til Vanløse bare p.g.a. det, vidunderligt ser det ud.

    Jeg håber, at i hurtigt får solgt jeres lejlighed, så i kan blive lidt mere konkrete i jeres muligheder.
    Pøj pøj…

    • Reply
      Therese
      søndag 28. august 2011 at 10:41

      Vi får et gæsteværelse, Anne, og der er du velkommen anytime – hvis altså vi napper huset 🙂

      Nu har vi spurgt om at få tilstandsrapporten, og så må vi ta den derfra. Prisen skal også forhandles ned (og vores andel skal self. sælges).

  • Reply
    Hege
    lørdag 27. august 2011 at 18:10

    Fint? Det er aldeles nydelig!

    • Reply
      Therese
      søndag 28. august 2011 at 10:41

      Kjempe fint, Hege 🙂