Begravelses-march... - CopenhagenDaily
12 In bolig/ mig

Begravelses-march…

Ja, eller noget der minder om det, spiller vores “Roomba”, når jeg forsøger at tænde for den. Man tvivler ikke på at den er død, og nu skal der spares op af frøkenens lommepenge, for der må meget gerne flytte en ny robot ind på matriklen. Gerne en der er lidt bedre, så den kan klare Kattens fællerier – evt. sådan en her.

Forleden var der en robotstøvsuger på bud, hos Downtown, men den skulle ikke være så god, desværre. Der var ellers en del at spare.

Er der flyttet en robot ind, hjemme hos dig?

You Might Also Like

12 Comments

  • Reply
    Annette
    tirsdag 29. november 2011 at 10:24

    Nej, herhjemme er det stadig mig der er robotten 🙂

    • Reply
      Therese
      tirsdag 29. november 2011 at 20:15

      😉 hi hi

  • Reply
    Dot
    tirsdag 29. november 2011 at 12:58

    Næh men køb Electrolux ultraone m 2200 w. Den har vundet Tænks test, tror jeg.
    Den tager ALT. Jeg har aldrig været så glad for at støvsuge som ejg er nu. Hehe.

    • Reply
      Therese
      tirsdag 29. november 2011 at 20:16

      Men det er en almindelig støvsuger? Sådan en har jeg, men problemet er at der er 100 ting jeg hellere vil, end at støvsuge 😉

  • Reply
    anette
    tirsdag 29. november 2011 at 18:32

    Vi har også en Roomba, som vi købte da vi flyttede i hus for snart 4 år siden. Jeg synes, at den er genial, og når/hvis den en dag går i stykker skal jeg helt sikkert have en ny 🙂

    • Reply
      Therese
      tirsdag 29. november 2011 at 20:17

      Ja, ikk !? Man blir’ lidt afhængig. Der har været en lang periode, hvor jeg ikke har brugt vores Roomba, for jeg syns ikk den tog så meget, og den brokkede sig over kattehår/mine lange hår, så den skulle ofte renses. (den nye kan klare mosten, ser det ud til)
      Men da jeg så ville begynde at bruge den…ja, så døde den sgu.

  • Reply
    Signe
    onsdag 30. november 2011 at 14:15

    Tæller en lille dreng på snart tre år? Han tog i hvert fald støvsugeren i går aftes og satte den til stikkontakten og støvsugede lidt hist og pist 😉

    • Reply
      Therese
      torsdag 1. december 2011 at 10:00

      Ha ha, det er altså lidt sjovt, Signe. Kan han ikke komme herhjem og støvsuge?

  • Reply
    Signe
    torsdag 1. december 2011 at 13:33

    Du skal være velkommen til at låne ham – han kalder det godt nok at feje, men han gør det nu godt alligevel 🙂 – Sender ham forbi en af dagene 😉 – i dag er han frygtelig træt af sin første dag i børnehaven 🙂

    • Reply
      Therese
      fredag 2. december 2011 at 14:58

      Kom glad, med ham 🙂

  • Reply
    Deborah
    fredag 2. december 2011 at 14:01

    Nej ikke endnu af de flere økonomiske trælse grunde, her bl.a. Men det er helt klart på programmet, så snart, jeg kan se en udvej.

    • Reply
      Therese
      fredag 2. december 2011 at 14:58

      Det kan jeg godt forstå, Deborah 🙂