8 In bolig

Boligjagt

Mens junior ligger og sover i slynge(l)vuggen, sidder jeg og kigger bolig. Med den nye rente, er det endnu mere attraktivt at skifte andelslejligheden ud med ejerbolig.
Der er booket fremvisning (hvis dem fra Danbolig gider ringe tilbage), sat kryds i kalenderen til en gang åben hus, samt overvejet en køretur op til postnummer 3370 , for at kigge på “udkantsdanmark”….

Hvis alt klapper, tror jeg det blir en spændende weekend.

You Might Also Like

8 Comments

  • Reply
    Signe
    torsdag 5. januar 2012 at 15:11

    Held og lykke med boligjagten.
    Jeg ved godt nok ikke lige, hvor 3370 ligger, men undskylder mig altid med, at jeg ikke er så god til den sjællandske geografi, pga mine sønderjyske rødder.
    (Psst.. generelt er jeg vist bare rigtigt dårlig til geografi, men sig det ikke til nogen ;-))

    • Reply
      Therese
      lørdag 7. januar 2012 at 10:58

      3370, er Melby, helt oppe ved Liseleje. Langt væk.

      Jeg er også vildt dårlig til geografi…. og skal fx. tænke mig om, for at huske om Aalborg eller Århus, liger “højest”… 😉

  • Reply
    Sandra
    torsdag 5. januar 2012 at 16:26

    Sådan af ret egoistiske årsager, så håber jeg I snart skal flytte til eget hus.
    Grunden?

    Jeg er top-dollar sikker på, at du vil få lavet de skønneste boligreportager her på din blog – og dem vil jeg elske, hvis de bare minder en lille bitte smule om resten af din blog:-)

    • Reply
      Therese
      lørdag 7. januar 2012 at 10:58

      He he, tak, Sandra. Jeg elsker at dimse med boligting, og lur mig om der ikke kommer en masse indlæg ud af det 😉

  • Reply
    Kagekonen
    fredag 6. januar 2012 at 12:17

    Melby er godt nok langt væk… Men man får vel meget for pengene deroppe 😉

    God jagt!

    • Reply
      Therese
      lørdag 7. januar 2012 at 10:59

      Man får VILDT meget for pengene…. Kig selv på “Tollerupvej 10″… 😉

  • Reply
    Madame
    fredag 6. januar 2012 at 17:25

    Hvor er det spændende for jer, Therese – og måske bliver vi naboer? Jeg bor i 3370 🙂 Her er så dejligt med stranden tæt ved, og Arresø, fjord og skov. Og der er en togstation 🙂

    • Reply
      Therese
      lørdag 7. januar 2012 at 11:01

      Hvor sjovt, Madame. Vi har kigget på et hus, på “Tollerupvej”, og der ser bare så skønt ud. Om vi kan undvære byen, ved jeg dog ikke 😉 Hi hi.