Solgt - CopenhagenDaily
15 In bolig

Solgt

To huse er set. Det første, var ikke så fint som jeg havde troet. Det var også for dyrt, i forhold til hvad man fik for pengene. Det andet derimod….suk.

Der var højt til loftet, gode rum, dejlig stemning, lækkert lys, småsprodsede ruder, brændeovn, kælder med højt til loftet og stor tagterasse.

Alt var funktionelt, selv om hverken køkken eller bad, var af nyere dato, eller vores smag. Men det kunne man sagtens leve med, indtil man ville orke at lave det om.

En have med (virkelig mange) roser, et drivhus, figentræ, buske, legehus (til Spunken), frugttræer – og et lærketræ. Faktisk så meget lærk, at jeg kan sælge lærkegrene til “kjøwnhavnere”, og tjene tykt på det, til jul, hvis prisen stadig er 30 kr for en kvist… hæ hæ.

Jeg er solgt. Men vi har lige noget andet der skal sælges, inden ejerne af den lækre hytte, får solgt…til os….kan man håbe.

Ingen links, til boligen. Ejendomsmægleren, skulle jo nødig se at vi er ret vilde med adressen… 😉

You Might Also Like

15 Comments

  • Reply
    Anita
    søndag 8. januar 2012 at 20:34

    Det ser dælme også lækkert ud udefra! 😉

    • Reply
      Therese
      søndag 8. januar 2012 at 20:37

      Meget lækkert, Anita. Suk 🙂

  • Reply
    Cecilia von Moos
    søndag 8. januar 2012 at 20:54

    Det ser skønt ud!
    Jeg er selv opvokset i Vanløse, og ville elske at flytte tilbage dertil. Desværre er det bare en tand for dyrt ifht. her hvor vi bor nu.. Men Vanløse er en skøn by!

    • Reply
      Therese
      mandag 9. januar 2012 at 10:35

      Der er nemlig så dejligt, Cecilia. Jeg gider virkelig godt at bo der 🙂

  • Reply
    Vevika
    søndag 8. januar 2012 at 20:57

    Suk, jeg er misundelig. Bare det var mig, der havde fundet noget lækkert ved dagens husjagt.

    Håber at I får solgt jeres meget hurtigt, så kommer jeg forbi efter lærkegrene til bloggerpris 🙂

    • Reply
      Therese
      mandag 9. januar 2012 at 10:35

      Hi hi, det er en aftale. Du kan få dem til 25 😉 fnis

  • Reply
    wildskud
    søndag 8. januar 2012 at 20:57

    Siger du en tajver for en lærkekvist? (jeg går ud fra at det er med kogler)
    O.K…… Jeg sparker for flere tusinde kroner af det skidt ind til siden på en almindelig efterårsgåtur, kan jeg ligesom regne ud…. Måske man skulle fylde en sidevogn ved lejlighed og brumme en tur til storstaden ?
    Det var ligegodt …….

    • Reply
      Therese
      mandag 9. januar 2012 at 10:36

      Det synes jeg du skal gøre, de er i høj kurs. Ha ha. Det er helt skørt, altså.

  • Reply
    Sandra
    søndag 8. januar 2012 at 21:14

    Hvor ser det fint ud:-)
    Håber der er held med salget – på alle leder og kanter.
    (uhh jeg glææææder mig til boligreportager:D)

    • Reply
      Therese
      mandag 9. januar 2012 at 10:36

      😀 Ja, dem kommer der helt sikkert en del af – og nok også havereportager.

  • Reply
    Annette
    mandag 9. januar 2012 at 08:38

    Wauw, hvor ser det skønt ud!!! Jeg krydser alt, hvad jeg kan for, at det må lykkes for jer…

    • Reply
      Therese
      mandag 9. januar 2012 at 10:37

      Tak, Annette. Kryds endelig alt hvad der kan krydses 🙂

  • Reply
    Sussi
    mandag 9. januar 2012 at 11:42

    Hvor er det bare spændende, Therese! Ny bolig er en skøn skøn ting:) Vi flytter ind i vores første ejerbolig om 2 1/2 måned, og jeg kan bare SLET ikke vente!! 🙂 Det bliver fantastisk altså!
    Jeg håber I får jeres solgt i en lynende fart, så I kan slå jer ned i det lækre lækre hus!:)

  • Reply
    Lotte
    mandag 9. januar 2012 at 11:44

    Også krydsede poter herfra! Det ser dejligt ud og lyder som noget lige efter dit hovede 🙂

  • Reply
    Madame