Mens vi venter - CopenhagenDaily
10 In bolig/ mig

Mens vi venter

Mens vi venter på bank, ejendomsmægler og i det hele taget på at rykke videre, ind i huset, blir’ der surfet og snakket.

Vi kigger vitrineskab, indretter stuen, snakker om børnesikring af trappen og jeg overvejer at lave en “haveredskaber til Therese”-indsamling. Der er en STOR have, der kræver megen kærlighed. Jeg har ikke engang et skuffejern, og tænker, det kan da være at der er nogen der har nogle gamle slidte haveredskaber, der kan være en fin start. Det må jeg lige se på, hvis det blir aktuelt.

Vi holder vejret.

Om lidt skal jeg til kostvejledning. Spændende. Der er stadig 8-10 kg fra graviditeten der skal af, og også nogle udover det. Så længe jeg ammer, skal jeg ikke være på skrump, men jeg kan godt få nogle gode vaner ind, samt nogle idéer til hvad jeg skal gøre når jeg går helt kold i løbet af eftermiddagen, og KUN har lyst til en stor bøf med salt og sovs…(det dér med en håndfuld mandler, virker ikke på mig…så hun må gerne hoste op med nogle andre tricks).

You Might Also Like

10 Comments

  • Reply
    Sandra
    tirsdag 10. januar 2012 at 11:45

    Det lyder spændende:-)
    – ender du med en “haveredskaber til Therese”-indsamling, så håber jeg du råwer højt om det her på bloggen, for så kan jeg måske få tømt ud i vores efterhånden ret store lager af haveredskaber som bare vokser og vokser og vokser….

    • Reply
      Therese
      torsdag 12. januar 2012 at 12:23

      Uh, Sandra. Det lyder godt. Så gir’ jeg kaffe, hvis der falder et skuffejern og en rive, af fra din hånd 😉

  • Reply
    Sussi
    tirsdag 10. januar 2012 at 12:48

    Det er bare SÅ spændende, synes jeg. Måske fordi jeg selv står i samme proces – vi har dog skrevet under på købsaftalen og det samme har sælger 🙂 Alligevel er der stadig lidt at ordne med bank osv.

    Jeg går også og ‘indretter i hovedet’, hvordan møblerne skal stå i det nye hjem og hvilke nye møbler, der skal købes 🙂 I øvrigt.. Det er jo skønt med en stor have, der kræver lidt opmærksomhed – og en super måde at forbrænde kalorier på 😉

    • Reply
      Therese
      torsdag 12. januar 2012 at 12:24

      Ej, hvor spændende, Sussi. Jeg krydser fingre for at alt klapper, for jer! Hvor skal I bo?

      Det er jo en super måde at forbrænde kalorier på. Jeg ser det for mig, at jeg render rundt en sommeraften, og klipper hæk. Ahhh 🙂

      • Reply
        Sussi
        torsdag 12. januar 2012 at 12:39

        Vi flytter til Esbjerg. Huset ligger på en lille, meget rolig vej kun 500 meter fra centrum 🙂 Min mand har fået sit drømmejob i Esbjerg, så nu slår vi rødder der – det har nu været ‘vores by’ længe, selvom vi har boet 40 km fra den 🙂 Vi flytter ind 30. marts, og jeg tæller ned!:-) Kan næsten ikke holde ud at vente 🙂
        Jeg glæder mig til at følge med i jeres boligprojekt også.. Måske kan jeg hente inspiration til indretning her hos dig 🙂 Wegner-stolene er vi i hvert fald enige om. Nu skal jeg bare have manden overtalt også!;-)

  • Reply
    anette
    tirsdag 10. januar 2012 at 17:30

    Det er rigtigt spændende med huskøb, kan selv huske hvordan jeg havde det for snart fire år siden, da vi købte hus 🙂

    Krydser fingre for at alt klapper for Jer 🙂

    • Reply
      Therese
      torsdag 12. januar 2012 at 12:25

      Tusind tak, Anette. Er du stadig ligeså lykkelig for huset, som for fire år siden? 🙂

      • Reply
        anette
        torsdag 12. januar 2012 at 13:13

        JA! Det er jeg 🙂 Det er noget nær det bedste, jeg nogensinde har investeret i 🙂

        Nyder stadig terrassen og haven, den gode plads til os alle, og at alle tre unger har deres eget værelse 🙂

  • Reply
    Figarine