Hængemule - CopenhagenDaily
14 In jul/ spunken

Hængemule

20121223-135023.jpg

Vi har fået besøg af “høj feber”. Den var ellers ikke inviteret, men så bankede den alligevel på og indtog Spunkens lille krop.

Nu er han splat med splat på, og gider ikke andet end at putte og spise chokolade og drikke saft. Det er godt han orker få lidt indenbords, for så håber vi på hurtig bedring.

Æv æv altså.

You Might Also Like

14 Comments

  • Reply
    Øglemor
    søndag 23. december 2012 at 14:49

    Lyder helt ligesom hjemme hos os – dog er feberen ikke så høj, men til gengæld er der masser af hoste. Kiks, saft, Panodil og propolis bliver kørt ind med velbehag, og så håber vi – ligesom I – på hurtig bedring. 🙂

    Rigtig god jul!

    • Reply
      Therese
      torsdag 27. december 2012 at 12:49

      Pyha, Øglemor. I har godtnok også været hårdt ramt !
      Håber at I er ved at være ovenpå 🙂

  • Reply
    Lene
    søndag 23. december 2012 at 16:11

    God bedring til Spunken og må I få en glædelig jul alle sammen 🙂 Hils din mor

    • Reply
      Therese
      lørdag 29. december 2012 at 23:44

      Jeg skulle hilse tilbage 🙂

  • Reply
    Camilla
    søndag 23. december 2012 at 16:23

    Åh, nej – stakkels lille Spunk 🙁 Vi har lige haft besøg af høj feber i 4 dage, det trak tænder ud! Men jeg håber, at vi er forskånet her i julen, og jeg håber at Spunken meget snart er rask igen 🙂

    • Reply
      Therese
      lørdag 29. december 2012 at 23:44

      Pyha, feber er bare ikke sjovt. Håber at I fik en dejlig jul. Vil skynde mig over på bloggen og kigge på dine juleindlæg 🙂

  • Reply
    Annette
    søndag 23. december 2012 at 20:00

    Æv, hvor er det bare typisk! 🙁 God bedring til ham <3

    • Reply
      Therese
      lørdag 29. december 2012 at 23:48

      Tak, søde du 🙂

  • Reply
    Rejen
    mandag 24. december 2012 at 06:14

    Øv, men Naja har også lige haft en tur med feber og opkast, men hun blev hurtigt frisk igen. Jeg håber at Spunken er klar til i aften og I ønskes en rigtig glædelig jul..;-D

    • Reply
      Therese
      lørdag 29. december 2012 at 23:48

      Det ser ud til at det halve kongerige har haft Roskilde-syge, og den anden halvdel influenza 😀

      Rigtig god nytår til dig og dine, Annemarie.

  • Reply
    Sussi
    mandag 24. december 2012 at 09:18

    Vi har også lige været ramt – øv, det er altså ekstra surt at være syg her i juledagene. Jeg håber Spunken er frisk i dag, og at I får en rigtig dejlig juleaften 🙂

    • Reply
      Therese
      lørdag 29. december 2012 at 23:49

      Æv hvor træls, Sussi.
      Håber I alle er raske igen, og at I får et skønt nytår. Kram til dig.

  • Reply
    conny
    mandag 24. december 2012 at 12:47

    Glædelig jul, Therese, på trods af sygdom skal julen nok komme, og det bliver spændende, hvordan Spunken oplever den.

    • Reply
      Therese
      lørdag 29. december 2012 at 23:50

      Spunken var vist lidt ligeglad med julen, men tror han nød at ha’ mormor på besøg i så mange dage, så det var jo også en rigtig fin ting, midt i al sygdom og splattethed.

      Rigtig godt nytår til dig og dine, Conny.