Nye ting på hylderne, og et hurra - CopenhagenDaily
30 In bolig/ sikka

Nye ting på hylderne, og et hurra

ideer-til-sikka

Det ser ud til at det går i orden med butikken, og at Sikka åbner en fysisk butik på Frederiksberg, omkring første marts. Vi mangler lige at få kigget færdig på lejekontrakten, men så skulle den være der.
Shit mand, hurra mand og yyyrk.

Men det blir’ godt, jeg kan mærke det!

Nu sidder jeg og laver et bette moodboard over hvilke mærker og varer jeg overvejer at udvide sortimentet med. Du må godt kigge med, men det er et udkast og det er slet ikke sikkert at det er varer der lander på hylderne.

Jeg skal også lave en skitse over indretning. I næste uge har jeg møde med en tømrer, som måske kan svare på nogle af mine spørgsmål og komme med idéer til hvad der vil være mest optimalt af indretning.

You Might Also Like

30 Comments

  • Reply
    Nola
    onsdag 30. januar 2013 at 10:31

    Det lyder da fantastisk! Krydser fingre for at alt går i orden 🙂
    Skønne ting…. jeg er vild med puderne… sniff! Sender du også til udlandet? (det ville jo være genialt)
    Rigtig god dag 🙂

    • Reply
      Therese
      onsdag 30. januar 2013 at 10:50

      Puderne er så skønne, og jeg håber på at komme til at forhandle dem.
      Jeg sender skam til udlandet, dog er fragten ofte lidt hamper så man skal lægge små 200 kr oveni, alt efter land.

  • Reply
    Liselotte
    onsdag 30. januar 2013 at 10:43

    Skønt, Therese – og så kommer jeg altså forbi, når jeg engang kommer til Staden igen 🙂

    • Reply
      Therese
      onsdag 30. januar 2013 at 10:51

      Du skal være så velkommen, søde du. Jeg gir gerne kaffe og guidet tour i butikken 😉

  • Reply
    Charlotte
    onsdag 30. januar 2013 at 10:52

    Wow …. Hvor lyder det spændende … Glæder mig til at besøge dig

    • Reply
      Therese
      søndag 3. februar 2013 at 11:53

      Tak Charlotte 🙂

  • Reply
    Annette
    onsdag 30. januar 2013 at 11:28

    Ej, hvor lækkert! Stort tillykke! 😀

    • Reply
      Therese
      søndag 3. februar 2013 at 11:53

      Tak søde 🙂

  • Reply
    Catarina
    onsdag 30. januar 2013 at 11:43

    Såå fedt Therese, jeg glæder mig vildt meget til at komme forbi butikken og hilse på dig og se alle de skønne ting sat fint op så man kan rører. 🙂

    • Reply
      Therese
      søndag 3. februar 2013 at 11:53

      Jaaaa ! Glæder mig til at vise dig det hele 🙂

  • Reply
    conny
    onsdag 30. januar 2013 at 13:39

    Jeg tror, du får en superskøn butik med masser af stemning. Det bliver spændende at komme forbi en dag, når du kommer godt i gang.
    Held og lykke!

    • Reply
      Therese
      søndag 3. februar 2013 at 11:52

      Tak Conny. Kunne være så hyggeligt med et besøg af dig 🙂

  • Reply
    Vevika
    onsdag 30. januar 2013 at 16:17

    Hvor dejligt Therese. Jeg glæder mig så meget til at komme på besøg og lure lækkerier ud.

    • Reply
      Therese
      søndag 3. februar 2013 at 11:52

      Så dejligt og spændende, Vevika. Glæder mig til at få besøg i butikken 🙂

  • Reply
    ulla
    onsdag 30. januar 2013 at 16:48

    Super fedt!! Tillykke med det. Sig til hvis du har brug for en assistent, hihi;-)
    Kan rigtig godt lide dit moodboard, især tæpperne og puderne er skønne. Krukken måtte også gerne bo herhjemme:)

    • Reply
      Therese
      søndag 3. februar 2013 at 11:51

      He he. Det ved man aldrig. Vil ha dig i tankerne hvis det går godt nok til at ha hjælp 😉

  • Reply
    Dottie.dk
    onsdag 30. januar 2013 at 17:05

    Ej hvor fedt!!
    Stort tillykke med det! Jeg kommer helt klart forbi og kigger ind! 😀
    Glæder mig til at hører mere om planerne 🙂

    • Reply
      Therese
      søndag 3. februar 2013 at 11:51

      Det lyder mega hyggeligt at du vil kigge forbi 🙂

  • Reply
    Lone
    onsdag 30. januar 2013 at 17:48

    Jeg tror også, din butik bliver super lækker. Du har virkelig sans for indretning, atmosfære og stemninger, som tygeligt ses i dine billeder.
    Har lige nydt dine billeder i forrige indlæg 🙂

    Pøjpøj med projektet, Therese.

    • Reply
      Therese
      søndag 3. februar 2013 at 11:50

      Tusind tak Lone.

      Hvis jeg ser dig gå tur med hunden ned af Gammel Kongevej, må du forberede dig på et kram og en kop kaffe 😉

  • Reply
    Signe
    onsdag 30. januar 2013 at 20:19

    Stort tillykke – du gør det godt 🙂

    • Reply
      Therese
      søndag 3. februar 2013 at 11:49

      Tusind tak Signe 🙂

  • Reply
    Joan
    onsdag 30. januar 2013 at 21:53

    Hvor er det SUPER FEDT for dig. Hvis jeg engang kommer udenfor Rold ;), så vil jeg besøge din helt sikkert spændende butik 🙂

    • Reply
      Therese
      søndag 3. februar 2013 at 11:49

      Det lyder så hyggeligt Joan 🙂

  • Reply
    Rejen
    torsdag 31. januar 2013 at 05:05

    Stort tillykke, jeg må en tur til Frederiksberg i løbet af foråret..;-D

    • Reply
      Therese
      søndag 3. februar 2013 at 11:49

      Ja det må du 🙂 Så gir jeg en kop kaffe.

  • Reply
    Mette
    torsdag 31. januar 2013 at 20:17

    Pøj pøj med planerne Therese, det skal nok blive godt 🙂

    • Reply
      Therese
      søndag 3. februar 2013 at 11:48

      Tak Mette. Det er simpelthen så spændende 🙂

  • Reply
    Luise
    fredag 1. februar 2013 at 12:28

    De puder er sørme fine 🙂 Hvor er de mon fra?

    • Reply
      Therese
      søndag 3. februar 2013 at 11:48

      De er så fine 🙂 De kan købes i min butik/webshop fra marts.