8 In jul/ mig

Godt nytår og hvordan en influenza fik mig ned med nakken

Så for søren. Så gik tiden, og det blev januar.

Vi havde en dejlig jul. Det virker lidt tosset at begynde at blogge om juleaften og juleferien, men på billedcollagen kan du se vi har haft det hyggeligt.

På vej hjem fra juleferie i Jylland den 29. december, blev jeg sløj. Siden da har jeg døjet med influenza og taget både Gemalen og Gajolen med i faldet. Vi er efterhånden ved at være på højkant, men det har kostet meget tid, energi og projekter.
Nu er jeg håbløst bagud synes jeg, og vi nyder derfor stadig juletræet i stuen og nisser i krogene. Måske jeg får tid til at afmontere julen i morgen – det håber jeg 😉

På snarligt gensyn.

 

You Might Also Like

8 Comments

  • Reply
    www.skøreliv.dk
    mandag 9. januar 2017 at 17:10

    Pøj-pøj med det hele; både med at komme på højkant igen, og med at få elimineret julen… Hvis ikke det lykkes, det med julen, så kan du jo bare lade den vare helt til påske – hvem siger, at julen ikke kan være langtidsholdbar?

    • Reply
      Therese
      tirsdag 10. januar 2017 at 09:57

      Hi hi, ja det kunne være træet bare skal stå. Det ville ikke genere drengene tror jeg 🙂

  • Reply
    Karin
    onsdag 11. januar 2017 at 09:53

    Godt julen blev fejret efter alle foreskrifter, og der blev hygget både hjemme og på Djursland.
    Øv med sygdom, der ønskes god bedring herfra.
    Hos yngste har de også været ramt, Frida har lige fået dræn i for første gang som 8 mdr. I sidste uge blev hun ramt af opkast og diarre, heldigvis var det helt ovre dagen før dræn skulle isættes. Her til morgen var det så Ottos tur med opkast og diarre, de var gennem samme rumle i december. Yngste er begyndt i job pr. 1/12-2016, da hun læste var det lettere at flytte aftaler, i dag er det plat eller krone, his tur er det til at tage barnets sygedag.
    Endnu et god bedring til dig/jer.

  • Reply
    Karin
    onsdag 11. januar 2017 at 09:58

    Godt julen blev fejret efter alle foreskrifter, og der blev hygget både hjemme og på Djursland.
    Øv med sygdom, der ønskes god bedring herfra.
    Hos yngste har de også været ramt, Frida har lige fået dræn i for første gang som 8 mdr. I sidste uge blev hun ramt af opkast og diarre, heldigvis var det helt ovre dagen før dræn skulle isættes. Her til morgen var det så Ottos tur med opkast og diarre, de var gennem samme rumle i december. Yngste er begyndt i job pr. 1/12-2016, da hun læste var det lettere at flytte aftaler, i dag er det plat eller krone, his tur er det til at ta

  • Reply
    Abildjyden
    onsdag 11. januar 2017 at 10:05

    Godt julen blev fejret efter alle foreskrifter, og der blev hygget både hjemme og på Djursland.
    Øv med sygdom, der ønskes god bedring herfra.
    Hos yngste har de også været ramt, Frida har lige fået dræn i for første gang som 8 mdr. I sidste uge blev hun ramt af opkast og diarre, heldigvis var det helt ovre dagen før dræn skulle isættes. Her til morgen var det så Ottos tur med opkast og diarre, de var gennem samme rumle i december. Yngste er begyndt i job pr. 1/12-2016, da hun læste var det lettere at flytte aftaler, i dag er det plat eller krone, his tur er det til at ta

  • Reply
    Catarina
    onsdag 11. januar 2017 at 16:59

    Julen vare lige til Påske, så du har ikke travlt 😉

  • Reply
    Celena
    torsdag 12. januar 2017 at 20:47

    Love the pictures… especially Gajolen with the shot glass 😉 God bedring!

  • Reply
    Celena
    torsdag 12. januar 2017 at 20:49

    Love the pictures…. especially Gajolen with the shot glass 😉 God bedring!