8 In dyt dyt

Lånebil

Jeg har været i Vanløse og hente min søsters bil. Jeg har den til den 19. Det er vildt fedt, og jeg skal bare benytte mig af det og få kørt en masse. Jeg har parkeret den ude i gården, og jeg har da i det mindste holdt mig i den afmærkede bås 😉 Ja, det er jo først nu man rigtig skal lære at være billist – så det gælder om at øve sig en masse. Jeg kæmpede en brav kamp da jeg holdt i Vanløse og skulle sætte i gang. Jeg kunne ikke få den i bak-gear. Efter 15 min eller noget i den stil, gik det op for mig at man skulle trykke gearstangen ned….ja det står der altså ikke noget om i teoribøgerne. Men hjem kom jeg, i god behold, og midt i fredagsmyldretiden.
bil-copy.jpg

You Might Also Like

8 Comments

  • Reply
    Sifka
    fredag 8. juni 2007 at 18:41

    Tillykke med kortet. Det praktiske skal du sgu nok få styr på. Bare derud af 🙂

  • Reply
    Therese
    fredag 8. juni 2007 at 18:45

    Tak Sifka 🙂 Du har ret, bare derud af !

  • Reply
    Judith
    fredag 8. juni 2007 at 19:38

    Ja så er det bare at øve øve øve, og hvis jeg kender dig ret så får du nok kørt mange kilometer de næste dage:-)

  • Reply
    Andrea
    fredag 8. juni 2007 at 19:40

    Bagelopskrift hos mig, hvis du har tid mellem de lækre køretur – det er et bagværk det virkelig er værd at fremstille selv og sjovt er det også.

  • Reply
    Johanna
    lørdag 9. juni 2007 at 00:51

    Skønt at du kan få lov at låne hendes bil, og at du straks efter at have fået beviset i hånden, kan øve dig lidt mere. 🙂

    Sikke en frihed… helt til den 19. 🙂

  • Reply
    Lene
    lørdag 9. juni 2007 at 08:04

    tillykke Therese, så er det bare ud og nyde, at du kan køre ud til strande, hvor solen bager dig og vandet køler dine tæer 🙂

  • Reply
    Therese
    lørdag 9. juni 2007 at 09:22

    Det er nemlig en dejlig frihed Johanna 🙂

    Lene – det tror jeg helt bestemt jeg er nødt til, altså køre til en strand. Uhm dyppe tæer, det lyder bare så rart!

  • Reply
    Lizelotte
    torsdag 14. juni 2007 at 21:16

    Therese, tillykke med kortet! Hvor var det synd, alt det du skulle igennem først…

    Hvis bilen forvilder sig til Jylland, så skriv lige … så får du mit nummer, og jeg gi’r kold hvidvin (eller cola til det kørende folk) på terrassen….