23 In familien

Stille…

Det er ikke meget jeg skriver disse dage. Torsdag nat døde manden, som det meste af mit liv har fungeret som min far. Tanker og billeder popper konstant op i mit hovede. Det er forfærdeligt at miste, men vi holder alle sammen, og det er dejligt. Han skal begraves på onsdag, jeg er sikker på at der kommer mange – for han vil blive savnet.

Pas på jer selv derude, indtil vi ses igen. Jeg skal lige dykke lidt videre her under vandet.

You Might Also Like

23 Comments

  • Reply
    fisker & fernández
    søndag 10. februar 2008 at 15:52

    Åh Therese, det var en trist nyhed. Jeg sender de bedste hilsener til dig og din mor med håbet om, at I får taget en god afsked med ham.

    Det tager tid at komme op til overfladen igen…

  • Reply
    Laila
    søndag 10. februar 2008 at 17:00

    Kære Therese

    Det gør mig ondt for dig og dine kære. Håber i sammen kommer igennem denne svære tid.

    Knus fra Laila

  • Reply
    Anita
    søndag 10. februar 2008 at 17:08

    De varmeste tanker sender jeg til dig – og et STORT virtuelt knus!

  • Reply
    Deborah
    søndag 10. februar 2008 at 18:29

    Medfølende tanker til dig!!

  • Reply
    Ditte
    søndag 10. februar 2008 at 18:50

    Varme tanker til dig! Dyk ned under vandet og flyd med – du skal nok komme op igen på den anden side. kh Ditte

  • Reply
    Marianne's mening
    søndag 10. februar 2008 at 19:57

    Tanker til dig og din mor!
    Det gør mig ondt.

  • Reply
    Catarina
    mandag 11. februar 2008 at 06:30

    Varme tanker til dig og familien.

  • Reply
    Bente
    mandag 11. februar 2008 at 07:04

    Tænker så meget på dig, og ville SÅ gerne have været sammen med jer alle i disse dage.
    Kærligst Pap-mormor

  • Reply
    Lotte
    mandag 11. februar 2008 at 08:55

    Stille, stille…

    ‘Det gør mig ondt’ er de eneste ord, der kommer til mig lige nu – som til de øvrige kommentatorer.

    Pas på dig selv Therese og værn om samværet med familien, ikke mindst i disse dage.

  • Reply
    Tina - omme i London
    mandag 11. februar 2008 at 10:32

    Det goer mig virkelig ondt at hoere. Stort knus til dig (((((((((((((((((Therese)))))))))))))))))). Vaer god ved digselv.

  • Reply
    Madame
    mandag 11. februar 2008 at 11:15

    Åh, Therese, knus og klem.

  • Reply
    Therese
    mandag 11. februar 2008 at 13:40

    Tak allesammen, I er bare så søde!!

    Bente – i lige måde!!

  • Reply
    Johanna
    mandag 11. februar 2008 at 16:42

    Det er jeg ked af at høre. Det er så hårdt.
    Sender de varmeste tanker til dig og dine.

  • Reply
    Hege
    mandag 11. februar 2008 at 16:59

    Kondolerer.

  • Reply
    conny
    mandag 11. februar 2008 at 17:52

    Det gjorde mig ondt at læse denne post, Therese. Mistede min far sidste sommer, så jeg genkender tankerne.
    Jeg håber, du kommer hel ud på den anden side, og tag dig tiden til at være ked.

  • Reply
    Bodil
    mandag 11. februar 2008 at 22:39

    Kære Therese – det gør mig ondt at høre. Sender dig et stort knus…

  • Reply
    margrethe
    mandag 11. februar 2008 at 23:02

    Sender dig mange tanker, Therese – det gør mig ondt for dig og dine.

  • Reply
    Lizelotte
    torsdag 14. februar 2008 at 08:39

    Therese, man bliver aldrig gammel nok til at miste sine forældre, tror jeg 🙁

    Mange kærlige hilsner og tanker herfra.

  • Reply
    Lene
    torsdag 14. februar 2008 at 13:04

    Du og din mor har været i mine tanker mange gange det sidste stykke tid. Knus og mange kærlige hilsener Lene

  • Reply
    Valdemarsro.dk
    fredag 15. februar 2008 at 21:12

    Det gør mig ondt at høre!
    Varme tanker sender jeg dig.

  • Reply
    Signe
    søndag 17. februar 2008 at 10:58

    Du ved jo selv om min situation om min far, så jeg føler virkelig med dig! Alle de varmeste tanker og tag den tid du har brug for. Du ringer bare hvis du har lyst til at snakke eller ses til en kop kaffe!

    Signe

  • Reply
    Therese
    søndag 17. februar 2008 at 12:26

    Igen, tusind tak til jer alle!

    Signe – du er rigtig sød. Hvordan går det med din far? Måske vi kunne ringes ved i aften og sludre lidt. Jeg har også tid til en kop i løbet af ugen hvis du er herinde.
    Knus og kram

  • Reply
    Signe
    mandag 18. februar 2008 at 09:59

    Hej Therese

    Jeg ser først din besked nu…
    Men jeg har fri i dag, jeg skal lige over til mine forældre her inden 12 men ellers kan vi ringes ved når det passer. Så kan vi lave en aftale hvis det er.

    Knus