Lilla, grøn, Mhy eller Pot? - CopenhagenDaily
8 In bolig

Lilla, grøn, Mhy eller Pot?

lamper
Jeg er bidt af en gal boligindretter disse dage. Hvad andet kan man ellers tage sig til, når man ligger og snotter på sofaneseren. En masse boligsider bliver trawlet, og lige nu er mine tanker på lampen over køkkenvasken….jow jow.
Kjærsten er med på den værste, så farverne grøn og lilla er i spil. Nu skal jeg bare finde ud af om det skal være inspireret af en tegnefilm figur, eller en blomsterpotte.
Hvad siger I ?

You Might Also Like

8 Comments

  • Reply
    Ditte P.
    torsdag 4. februar 2010 at 16:21

    Den til venstre med den lang dut. Den er super funky! kh Ditte

    PS! Fedt at kæresten er med på lamper med farver!

  • Reply
    judith
    torsdag 4. februar 2010 at 17:10

    Det skal da være lille My udgaven:-)

  • Reply
    et cetera
    fredag 5. februar 2010 at 16:36

    Jeg må også nok sige Mhy – farven er jeg mere i tvivl om … De er simpelthen skønne, begge to – omend den grønne er nok mest “langtidsholdbar” … hvis dét altså overhovedet er noget kriterie … ;-D

  • Reply
    Therese
    fredag 5. februar 2010 at 18:26

    Ditte – Mhy er rigtig funky, den er dog ret meget større end den anden. Hele 6 cm i længden.

    Mor – jaaaa 🙂 Lille sure My

    et cetera – Jeg er til Mhy men i flowerpots grønne farve…..pokkers 🙂
    Den lilla er fin, men ved nærmere eftertanke, må jeg holde mig til grøn, da den lilla har en helt anden nuance end min Kitchen Aid – som kommer til at stå ved siden af 🙂 – uha sikke mange problemer man kan ha’ !

  • Reply
    kagekonen
    lørdag 6. februar 2010 at 01:27

    jeg holder også på Mhy… og stemmer for den fantastiske grønne farve.

    Får du i øvrigt rokket i stolen?

  • Reply
    flinkonella
    lørdag 6. februar 2010 at 14:13

    stemmer også for den grønne mhy, kompineret m pink nuancer i et køkken er det noget så fint.

  • Reply
    Therese
    lørdag 6. februar 2010 at 15:44

    kagekone – Stolen blev prøverokket i dag, men får ikke rokket igennem før i næste weekend 🙂

    flinkonella – tror nu ikke kjærsten er med på pink nuancer i køkkenet 🙂

  • Reply
    CopenhagenDaily » Blog Archive » Bliv lys !
    onsdag 24. februar 2010 at 12:58

    […] i grøn, blev valgt. Jeg kunne jo ikke helt bestemme mig, men tog en hurtig afgørelse. Nu er den hængt op, og kjærsten syns også den er mægtig pæn. […]