20 In jul

Færdig !

Alle poserne, undtagen den med Kjærstens gave i 😉

Fire timer er gået….og jeg er færdig med julegaverne. Mangler bare en fødselsdagsgave til svigerinden, og den ved jeg hvor jeg kan finde.

Nu skal der bare pakkes ind, for det vil jeg gerne gøre selv.

På vej mod bussen, gik jeg lige forbi den skønne slagter på Kultorvet, og købte to lækre bøffer. Man må godt forkæle sig selv (og kæresten), når man er færdig med julegaveindkøbene.

You Might Also Like

20 Comments

  • Reply
    Mette Marie
    tirsdag 14. december 2010 at 16:43

    Du er verdens bedste pamjulefis. Godt gået, der må i så højeste grad gerne forkæles <3

    • Reply
      Therese
      tirsdag 14. december 2010 at 16:47

      Hvad er mere forkælelse, end en øko-entrecote 😉
      <3

  • Reply
    Anne Dyrholm Stange
    tirsdag 14. december 2010 at 17:36

    Mand hvor er du bare go’!!
    Her er der ikke købt en eneste lille forkølet gave, ingen overhovedet, men mon ikke jeg når det?
    Det plejer jeg i alle tilfælde.

    Ha en dejlig aften med bøf og hele pivtøjet…

    • Reply
      Therese
      tirsdag 14. december 2010 at 17:51

      Der er jo stadig 10 dage til, så du har da masser af tid, Anne 🙂

      Jeg ønsker også dig en dejlig aften.

  • Reply
    Catarina
    tirsdag 14. december 2010 at 18:15

    Det er altså en ualmindelig dejlig følelse at være færdig med julegaverne. 🙂

    Nyd jeres gode bøffer – har lige aftalt med en veninde at hende og jeg skal på Hereford her mellem jul og nytår. 😀

    • Reply
      Therese
      tirsdag 14. december 2010 at 20:12

      Det er så dejligt, Catarina.

      Bøffen var så god, at der slet ikke blev tid til at ta’ et billede. Mums. Jeg er et rovdyr, når det gælder oksekød. Hvor lækkert at du og din veninde har en Hereford date 🙂

  • Reply
    Fisker & Fernández
    tirsdag 14. december 2010 at 18:41

    Respekt! Det er godt klaret 🙂

    Jeg er heller ikke kommet helt i gang endnu, men heldigvis giver vi gaver i to omgange – jul i Danmark og hellig tre konger i Spanien, saa der er ekstra tid til halvdelen af dem.

    • Reply
      Therese
      tirsdag 14. december 2010 at 20:13

      Tak, Fisker.
      Det er da godtnok smart med sådan en dobbelt-gavefest 🙂 Det må være dejligt med lidt mere tid til at finde på gode gaver.

      Jeg håber du får en dejlig tur til Danmark. Kan se du også skal til København, så giv lyd hvis du lige trænger til en kaffepause.

      • Reply
        Fisker & Fernández
        onsdag 15. december 2010 at 10:12

        Det ville vaere saa hyggeligt at kunne hilse paa dig, Therese. Desvaerre er der ikke tid i denne omgang, det er nemlig kun en lyntur fra loerdag eftermiddag til soendag, men naeste gang muligheden byder sig, sender jeg en email forud 🙂

        • Reply
          Therese
          onsdag 15. december 2010 at 22:11

          Det er en aftale, Fisker 🙂

  • Reply
    Rejen
    tirsdag 14. december 2010 at 19:33

    Flot gået, jeg køber den sidste i morgen, og jeg pakker også altid selv ind, det er noget det bedste ved gaver…god aften til dig…

    • Reply
      Therese
      tirsdag 14. december 2010 at 20:14

      Godt klaret, til dig også ! Det er da bare så rart at kunne slappe af de sidste ti dage op til jul 🙂

  • Reply
    Lone
    tirsdag 14. december 2010 at 20:00

    Godt gået på fire timer 🙂 Det var ikke så få gaver, du skulle købe. Skønt, når de er i hus 🙂

    Velbekomme jer – og god aften 🙂

    • Reply
      Therese
      tirsdag 14. december 2010 at 20:16

      Ja, Lone. Jeg knoklede på, for at undgå at klokken pludselig var fire og Strøget proppet af mennesker 🙂

      Rigtig god aften til dig, Lone.

  • Reply
    Øglemor
    tirsdag 14. december 2010 at 22:07

    Færdig? Hvordan kan du være FÆRDIG med julegaver allerede? Jeg skal kun købe et par stykker (og selv lave resten), og jeg er hverken helt eller halvt færdig. Så hvis du lige får et par timer i overskud, vil jeg gerne låne dig og dine julegave-evner 🙂

    • Reply
      Therese
      tirsdag 14. december 2010 at 22:39

      Hæ hæ. Jeg er selv ret imponeret, og stolt 😉

      Mit trick, var at jeg på forhånd vidste hvad de forskellige skulle ha’, så da jeg stod af på Nørreport St., var det direkte i Georg Jensen, Så Illums Bolighus, derefter BR osv.

  • Reply
    Pigen
    onsdag 15. december 2010 at 14:26

    Wauw, dét er effektivitet! 🙂 Jeg begyndte på netshopperiet igår, og resten håber jeg at kunne fange på Fisketorvet eller noget lignende. Regner med at have en meget præcis liste me, når jeg begiver mig ud, og så bare håbe, at der ikke er komplet udsolgt! 🙂

    • Reply
      Therese
      onsdag 15. december 2010 at 22:11

      God fornøjelse :o) Jeg kan slet ikke fordrage de dér centre, så jeg ender altid inde ved strøget og Magasin.

      • Reply
        Pigen
        fredag 17. december 2010 at 20:34

        Magasin er også godt, men de fisken og fields bliver et hit, når du skal til at have mini med 🙂 Så er det praktisk at være inde og i nærheden af pusleborde og steder, der lige hurtigt kan ammes 😀

        • Reply
          Therese