Et helt år - CopenhagenDaily
10 In kat/ kjærsten/ mig

Et helt år

For præcis et år siden, gik jeg rundt i den gamle lejlighed på Absalonsgade, og ventede på flyttemændene. Jeg kan huske det var en hård weekend, men det var det hele værd. Nu har jeg boet hos Kjærsten i et år, og vi har det nu meget dejligt os to.
Faktisk lå der sne i februar sidste år, på denne tid. Jeg siger det bare. Foråret skal nok komme – til marts – og ind til da, vil jeg da gerne ha’ noget mere af det hvide at kigge på.

I dag skal vi “søndagfede den”, mener Kjærsten. Det er fint med mig. Lørdag brugte vi tre timer på dyrehospitalets skadestue, da Katten endnu en gang havde kastet op i næsten to døgn… Hun fik en sprøjte med kvalmestillende, og er nu næsten sit gamle jeg igen. Hun må få skånekost i 4 dage, givet 1 tsk af gangen. Hun er ikke helt tilfreds 😉

You Might Also Like

10 Comments

  • Reply
    Marianne's Mening
    søndag 13. februar 2011 at 10:02

    Tænk, hvor meget der er sket på det år 🙂

    Rigtig god afslappende søndag. Og god bedring med katten, hvor er det synd at den har været skidt.

    • Reply
      Therese
      søndag 13. februar 2011 at 10:05

      Ja, det er helt utroligt, Marianne – men dejligt 🙂

      Katten har det meget bedre, og jeg er sikker på hun er tip-top i morgen. Tak 🙂 God søndag til dig, smækreste kvinde.

  • Reply
    Liselotte
    søndag 13. februar 2011 at 10:18

    Hvor var det godt, at du fik pakkenellikerne flyttet 🙂

    God bedring til katten og god fornøjelse til jer 🙂

    • Reply
      Therese
      søndag 13. februar 2011 at 10:30

      Det var SÅ godt, Liselotte. Tænk hvor meget der kan ske på et år. Det var godt at jeg ikke holdt boheme-tilværelsen i indre by, for kær.

      Rigtig god søndag til dig, og tak for bedringsord til katteskindet 🙂

  • Reply
    Catarina
    søndag 13. februar 2011 at 10:27

    Aii er det allerede et år siden, det er vildt hvor hurtigt tiden går og alt det der egentligt er sket på et år. 🙂

    God søndag til jer begge. 🙂

    • Reply
      Therese
      søndag 13. februar 2011 at 10:30

      Ja, det er helt vildt. Måske jeg sku’ se at få hængt de dér billeder op på væggene, som jeg har tænkt på i – nå ja – et år 😉

      God søndag til dig og familien, Catarina 🙂

  • Reply
    Øglemor
    søndag 13. februar 2011 at 11:19

    Åhja – der kan ske ting og sager, når man sådan flytter sammen med kæresten 🙂 Tillykke med årsdagen, og rigtig god søndag til jer.

    • Reply
      Therese
      søndag 13. februar 2011 at 11:34

      He he, det kan der jo 😉
      Tak øglemor, og god søndag til dig, mand og øgle.

  • Reply
    Ida
    søndag 13. februar 2011 at 15:35

    Hold op hvor går tiden hurtigt. Tillykke til jer begge.

    • Reply
      Therese
      søndag 13. februar 2011 at 16:16

      Tak, Ida. Tiden flyver når man har det sjovt 🙂