Yogadulle - CopenhagenDaily
12 In spunken

Yogadulle

Vildt nok at man synes man lige skal smække to kg foundation i ansigtet, læbestift på læberne og opsat hår med masser af nåle og kunstig krøl, når man skal til gravid yoga. Dertil det rigtige yogatøj, benvarmere, halstørklæder og overskuds drikkedunk, hvor man kan skimte citronskiven der blopper rundt i vandet – som sikkert er renset med en kulpind. Ha ha. Ej men altså. Det er ugens skøre, sjove og dejlige oplevelse, at være til yoga.

Jeg havde løse jogging’s, lang top for at undgå sparegris og en ekstra trøje udover. Nå ja, og morgenhår. Kald mig bare yogarebel !!

You Might Also Like

12 Comments

  • Reply
    Ida
    tirsdag 15. februar 2011 at 18:53

    Hep! jeg dyrker også morgenhårsyoga 🙂

    • Reply
      Therese
      tirsdag 15. februar 2011 at 19:09

      Fedt ! Det er da den eneste måde at yoga’e på 🙂

  • Reply
    Anita
    tirsdag 15. februar 2011 at 19:23

    Det lyder som den HELT vildt skønne måde at dyrke yoga på. Sådan, rebelske Supermom 😉

    • Reply
      Therese
      tirsdag 15. februar 2011 at 20:11

      Ha ha, nemlig. Måske jeg skal køre rebellen helt ud, og ikke tænke på risikoen for “sparegris” …. 😉 Aaaarj, det’ gas. Fnis.

  • Reply
    Anne Dyrholm Stange
    tirsdag 15. februar 2011 at 19:30

    Yoga er godt – med eller uden gravid mave og også med eller uden morgenhår.
    Yoga er for alle 🙂

    Også mig, der efterlader morgenhåret hjemme og som altid har mascara på for ikke at skræmme andre…

    • Reply
      Therese
      tirsdag 15. februar 2011 at 20:12

      Hi hi, Anne. Jeg tror da ikke du kan skræmme nogen, selv uden mascara. Jeg havde også mascara på, men det var rester fra i går…. 😉

  • Reply
    Marie
    tirsdag 15. februar 2011 at 21:25

    Hmf! Giv dem tre måneder. Så har hele holdet sparegris! Hvordan mon de ser ud, når de går til fest så? Eller aftenyoga…

    • Reply
      Therese
      tirsdag 15. februar 2011 at 21:29

      He he, ja det er da et godt spørgsmål 😉
      Mange af dem er sgu allerede over 30 uger henne, vildt nok.

  • Reply
    Line
    onsdag 16. februar 2011 at 09:27

    🙂
    jeg ville 10 gange hellere gå til yoga med dig end med “dullerne”

    • Reply
      Therese
      onsdag 16. februar 2011 at 14:20

      :o) Tak, Line.

  • Reply
    Deborah
    onsdag 16. februar 2011 at 15:06

    Jeg synes ærligt talt ikke, det gør noget, at folk gør lidt ud af sig selv. Jeg vil altså hellere se på en velplejet og velduftende med-“whatever”, end en med fedtet hår og uvelplejet. Men kan så diskutere graden, men hellere den ene vej end den anden. Jeg synes ofte man kunne ønske sig, at folk gjorde mere ud af sig, inden de trådte ud i verden.

    • Reply
      Therese
      onsdag 16. februar 2011 at 15:29

      Jeg synes heller ikke jeg nævner at jeg er uvelplejet og har fedtet hår, når jeg går til yoga, Deborah….