Stuff amok - CopenhagenDaily
14 In spunken

Stuff amok

Jeg ved da ikke lige hvad der er gået af mig, men på to dage, har jeg fået købt og bestilt sådan ca. det meste. I dag var det seng, barnevogn, lift osv, der blev købt. Da jeg samlede de fleste af mine køb ét sted, fik jeg smidt regnslag, sengerand og puslehynde oveni. Næsten 10 % rabat, helt ok deal.
I går sørgede jeg for dyne, pude, sengetøj, uro, wallstickers, badelagen, svøb, tæpper og diverse andre tekstiler.

Så kan man vist godt slappe mere af de næste 17 uger, inden Spunken melder sin ankomst…. Resten på “listen” er nogle ting der kan vente, eller ting vi kan ønske os. Jeg har også hørt mange sige, at man kan regne med at få en masse tøj, og min søster vil gerne låne mig diverse ting. Perfekt.

Seng, lift og vogn, kan jeg hente når det passer mig. De passer fint på det hele, og jeg skal bare ringe dagen inden jeg vil hente. God service.

You Might Also Like

14 Comments

  • Reply
    Vevika
    onsdag 16. februar 2011 at 16:39

    Ih, hvor ser det fint ud. Totalt lækker pusletaske!

    • Reply
      Therese
      onsdag 16. februar 2011 at 18:23

      Ja, den er så fin. En af mine veninder har den, og hun er så glad for den. Den blir kun pænere af at blive brugt, og kan bruges som almindelig taske, bagefter.

  • Reply
    Fisker & Fernández
    onsdag 16. februar 2011 at 17:00

    Er det ikke bare herligt? 😀

    • Reply
      Therese
      onsdag 16. februar 2011 at 18:24

      Det er SÅ rart, Fisker :o)

  • Reply
    Anne Sofie
    onsdag 16. februar 2011 at 17:25

    FLOT:-) Hvor er pusletasken og sengen fra?

    • Reply
      Therese
      onsdag 16. februar 2011 at 18:24

      Tasken er fra Storksak og sengen er fra Sebra :o)

  • Reply
    Annette
    onsdag 16. februar 2011 at 18:19

    Uhm, man kan få så meget lækkert baby-stuff “nu om dage” (jeg lyder som et oldfund ;o) ), at det godt kan ærgre mig en smule, at jeg ikke har grund til at købe noget af den slags mere…
    Til gengæld ærgrer det ikke min økonomi, for man kan blive ribbet i løbet af meget kort tid ;o)

    • Reply
      Therese
      onsdag 16. februar 2011 at 18:26

      Bare vent til den dag der kommer børnebørn, Annette (selv om der nok går en del år endnu), så skal du nok få anledning til at købe lækkert stuff. Hi hi.

      Ja, det er i hvert tilfælde ikke gratis, men når jeg tænker på at det er til Spunken og istedet for årets sommerferie, så går det nok op i sidste ende :o)

  • Reply
    Hanne
    onsdag 16. februar 2011 at 20:09

    Sikker nogle skønne ting 🙂 Er det virkelig allerede om 17 dage? VILDT 🙂

    • Reply
      Therese
      onsdag 16. februar 2011 at 20:45

      Ha ha. Nej. 17 uger !!! 🙂

  • Reply
    Øglemor
    onsdag 16. februar 2011 at 20:43

    Ih, nogle fine ting!!! Kiggede selv meeeeget langt efter Storksak-pusletasken, men endte med at være for nærig og købte en Gaia & Ko i stedet. Det fortrød jeg – den var nemlig hverken særlig handy eller særlig pæn. Så hvis/når der bliver en næste gang, så vil jeg have mig en pæn pusletaske! 🙂

    Fiskeranglen er også skøn. (Ja, det er det hele jo faktisk 🙂

    • Reply
      Therese
      onsdag 16. februar 2011 at 20:49

      Jeg ville bare så nødigt gå på kompromis med tasken, og det tiltalte mig at den er læder og holder i mange år 🙂 Ka godt forstå du gerne vil ha den til næste øgle – hvis 🙂

      Hi hi. Ranglen er så fin, og nok det mest steinerske vi har indtil videre 😉

  • Reply
    Lone
    torsdag 17. februar 2011 at 09:08

    Det er lækre sager, du har købt ind, Therese 🙂
    Den pusletaske ser super lækker ud. – Prisen er også flot :))

    Jeg må smile, for der er virkelig nogle som tjener penge på os, som vil have det bedste til vores baby’er og kæledyr 🙂

  • Reply
    Therese
    torsdag 17. februar 2011 at 09:39

    Lone – ja, det er lækre sager. Tasken ér pebret, hvis man ser det som kun en pusletaske, men når jeg tænker på min favorittaske fra Marc Jacobs, der også kostede spidsen af en jetjager, så tænker jeg at kvaliteten er lig den. Begge kommer til at leve som tasker hele min tid, og så er prisen måske ikke så ringe enda :o)

    Men jo, der er nogen der spinder guld på at sælge baby/børne udstyr!