8 In spunken

Detox Mama

For pokker da. Jeg har nu oplevet at ha’ hævede fødder, og det er bestemt ikke rart. Med 7 uger til termin, håber jeg dog at det ikke blir’ værre, og at jeg kan gøre noget for at komme det til livs.
Nu må jeg lave lidt ekstra yoga, gå i svømmehallen, drikke masser af grapejuice og frem for alt, holde mig fra sukker.

Lige pludselig har jeg meget medlidenhed med de ældre mennesker, der dagligt kæmper med væske i fusserne. Av !

 

You Might Also Like

8 Comments

  • Reply
    Vevika
    søndag 1. maj 2011 at 20:31

    Øv ja, det er frygteligt.

    Husk at lave venepumpeøvelser, så snart du sidder/ligger (siger en som er rigtig dårlig til at gøre det). En lille pude under fødderne, når du ligger fladt er også en god idé, så kan blodet løbe tilbage. Råd fra min JM stud. søster 🙂

    • Reply
      Therese
      søndag 1. maj 2011 at 20:40

      Du ka tro jeg pumper 🙂 Tror mine fødder er blevet trætte af varmen, så er spændt på at se om den kommende uge blir bedre, nu hvor det er køligere 🙂

      Hey, sku du ikke føde ? 😉

  • Reply
    Vibeke Ladefoged Larsen
    søndag 1. maj 2011 at 21:06

    Nu er du ved at nå dertil hvor du bare er klar til ungens ankomst. Måske er det derfor alle de festlige ting kommer til sidst, så man bare er super klar til fødslen..:-)

    • Reply
      Therese
      søndag 1. maj 2011 at 21:33

      Ha ha, det kan da sagtens tænkes 🙂

  • Reply
    Fisker & Fernández
    mandag 2. maj 2011 at 16:11

    Som du ved har jeg været der i stor stil. Jeg fulgte også alverdens råd, men der var ik’ rigtigt noget, som virkede. Fødderne blev bare større og større. Det er helt mærkeligt at se dem nu normal størrelse – de ser pludselig så tynde og små ud 😉

    Hernede siger de, at man skal spise ananas og artiskokker – måske var det noget at prøve?

    • Reply
      Therese
      mandag 2. maj 2011 at 18:14

      Uh, Fisker, hvor jeg glæder mig til at få tynde fødder igen. Hi hi.

      Det er da værd at prøve, med ananas og artiskokker! To dage uden sukker, samt en tur i svømmehallen, har dog hjulpet enormt meget. I dag er fusserne igen sig selv.

  • Reply
    Malene
    mandag 2. maj 2011 at 19:33

    Uha ja, da jeg ventede min første havde jeg termin 14. juli -det var en laaaaang sommer med nogle meget, meget tykke ankler. Av, av, av… Føler med dig 🙂

    • Reply
      Therese
      mandag 2. maj 2011 at 19:42

      Av av, hvor er jeg glad for at min termin er i Juni !! 🙂 Ha ha. Heldigvis er fødderne sig selv igen, men kommer der temperaturer på over 20 igen, tror jeg også de hæver op.