Bønnebord og nye bøger - CopenhagenDaily
16 In bolig/ bøger

Bønnebord og nye bøger

Mit dejlige hjørne, har fået selskab af et nyt møbel. Et lille bønnebord, i farven Pacific. Jeg er vild med det, og nu er her skønt at sidde med en kop te og en god bog. Hvis vi en dag skulle ha’ brug for et større sofabord, kan bønnebordet udvidet med et bord mere, dét er jo smart.

Jeg var forbi svigerinden i bogbutikken i dag, og udvide samlingen med lidt nye babybøger, en bagebog og en god roman. Så er ventetiden frem til fødslen, forhåbentlig ikke så lang.

Tidligere i dag, var Kjærsten og jeg til bryllup. Hans kollega blev gift, udenfor Thorvaldsens Museum. Hun var så fin, i en rød stramtsiddende silkekjole. Wow. Derefter var der reception på en kanalbåd, med dækkede borde og vinglas. Jeg sprang over, og lod Kjærsten om at hygge med videre på båden. Jeg har fået mig en eller anden “baktusse”, så maven er ikke helt som den burde være….derfor ku’ jeg ikke helt overskue to timer på en båd, uden wc…

Nu skal det gøre godt med et lille hvil, og en af de nye bøger. Det er lørdag.

You Might Also Like

16 Comments

  • Reply
    Susie Elmkvist
    lørdag 21. maj 2011 at 15:51

    Du bliver lykkelig for den nederste bog.. Den har reddet os mange gange og skal helt sikkert findes frem igen når lillepigen komme 🙂

    • Reply
      Therese
      lørdag 21. maj 2011 at 16:01

      Fedt, Susie. Jeg kender også en del der har den, så jeg tænkte den nok skulle være med på repetoiret herhjemme 🙂

  • Reply
    Fisker & Fernández
    lørdag 21. maj 2011 at 16:17

    Jeg glæder mig til at høre, om du kan anbefale babybøgerne 🙂

    P.S. Du har lige kostet mig 58$, din urtek*usse ;-P

    • Reply
      Therese
      lørdag 21. maj 2011 at 16:34

      Hi hi hi, sorry 😉 Hvad farve købte du?

      Jeg kan allerede nu anbefale “Baby 100% naturlig…” af Rebecca Persson. Eneste minus, er at den koster mig penge, efterhånden som jeg læser…for der er adresser til en masse lækre webshops 😉

      • Reply
        Fisker & Fernández
        lørdag 21. maj 2011 at 18:26

        No worries, de gik jo til et godt formål 😉
        Jeg købte asian med brun.

        • Reply
          Therese
          lørdag 21. maj 2011 at 19:41

          Den er også pæn 🙂 Jeg havde meget svært ved at vælge.

          • Fisker & Fernández
            lørdag 21. maj 2011 at 19:55

            Det havde jeg også – og nu hvor jeg kigger på siden igen er der flere, som jeg meget godt kunne tænke mig. Der er mange flotte. Måske er man bare nødt til at have to 😉

  • Reply
    Andrea
    lørdag 21. maj 2011 at 17:21

    Og så kommer hende den gamle, barnløse og siger: Det er et helt fantastisk(t) bord og farven er too cool 😉

    P.S: Et lille klem til katten fra mine to!

    • Reply
      Therese
      lørdag 21. maj 2011 at 17:28

      Jeg elsker også bordet, og havde det ikke været fordi det var 15 minutter i lukketid, og et “hit’n’run” køb, så kunne jeg aldrig ha’ bestemt mig for farven !! Men er så glad for at det blev det havfarvede 🙂

      • Reply
        Therese
        lørdag 21. maj 2011 at 17:29

        Katten vifter med halen og rynker med næsen – tror det betyder tak 😉

  • Reply
    Catarina
    søndag 22. maj 2011 at 07:00

    Hold nu op hvor er det bare et fedt bord, er sgu helt forelsket det er altså lige mig. 🙂

    • Reply
      Therese
      søndag 22. maj 2011 at 11:05

      Så må du hellere et smut forbi butikken, næste gang du er i København 😉

  • Reply
    et cetera
    søndag 22. maj 2011 at 08:15

    Åååh … endnu et blog-frynsegode: jeg vil så gerne ha’ sådan et bord, Therese – men jeg kan oprigtigt talt ikke finde én eneste plads til det, så jeg nyder da lige dette her ekstra. Det er en fantastisk farve, by the by! – og så lige et ammestueråd 😉 … skynd dig at få læst de gode bøger – koncentrationen kan godt svigte i barselstiden – som er lige om liiidt – yipee 😀

    • Reply
      Therese
      søndag 22. maj 2011 at 11:06

      Du er velkommen til at nyde, et cetera. Kan der virkelig ikke ryddes plads i din bolig, til sådan en bette størrelse?

      Hi hi, jeg læser og læser 🙂 Hi hi.

  • Reply
    Rebecca Persson
    søndag 22. maj 2011 at 22:39

    Håber ikke jeg har ruineret dig alt for meget 😉
    Men det går jo til et godt formål…..

    • Reply
      Therese
      mandag 23. maj 2011 at 12:33

      Indtil videre har du kostet mig en slynge….og jeg har på fornemmeren at der ryger flere ting i indløbskurven 😉 hi hi

      Velkommen her til min blog, dejligt at du kommenterer.