9 Liv - CopenhagenDaily
10 In kat

9 Liv

Forhåbentlig kører Katten ikke på det sidste af de 9 liv, men de seneste tolv timer har trukket tænder.
To ture på dyrehospitalet, og melding om vredet ryg som gør at Katten ikke kan gå ordentligt på venstre bagben. Nårhh altså.

Vi har sovet sammen med hende, på bedste spejdermanér, på gulvet, så hun ikke blev fristet til at hoppe op i seng og sofa. Jeg har ikke lukket et øje, og min hormonelle krop har tudet som pisket.

Katten tar’ det med ro. Hun har spist, hun drikker, sover og virker bare irriteret over at kroppen ikke vil som hun vil. Jeg kan smertedække hende med medicin, så jeg håber ikke hun har alt for ondt.
Nu ligger hun på gulvet og sover lidt, dyrlægen har bedt os være tålmodige 2-3 dage, men så skal der også være bedring.

Mi-av det gør ondt at se på :-/

You Might Also Like

10 Comments

  • Reply
    Henriette
    søndag 22. maj 2011 at 11:58

    Årh det stakkels kræ, håber hun snart er frisk igen

    • Reply
      Therese
      søndag 22. maj 2011 at 17:23

      Tak, ja det må vi håbe.

  • Reply
    Andrea
    søndag 22. maj 2011 at 12:54

    Alle poter og fingre krydset.

    • Reply
      Therese
      søndag 22. maj 2011 at 17:23

      Tak, til poter og fingres ejere, Andrea 🙂

  • Reply
    Susanne
    søndag 22. maj 2011 at 14:07

    Åh for søren da, har 3 katte og hvor jeg har det skidt med dem hvis der sker noget… krydser fingre for at hun får det godt…

    • Reply
      Therese
      søndag 22. maj 2011 at 17:24

      Det er ikke sjovt når de firbenede er syge. Det gør ondt indeni.

  • Reply
    Newyorkerbyheart
    søndag 22. maj 2011 at 14:52

    Åhh, det kan jeg altså heller ikke holde ud sådan noget. De første gange vores faldt om med epilepsi anfald, tudede jeg som pisket….

    God bedring, de er jo heldigvis ret så hårdføre sådan nogle katte 🙂

    Mange hilsner
    Birthe

    • Reply
      Therese
      søndag 22. maj 2011 at 17:24

      Pyha, Birthe. Epilepsi og kat, lyder ikke godt. Kan godt forstå der blev åbnet for sluserne.

      Hun ligger og sover sødt, og jeg synes jeg kan se en lille bitte bedring i bagbenet.

  • Reply
    Rejen
    søndag 22. maj 2011 at 16:11

    Å stakkels jer, håber virkelig hun får det bedre…God bedring…;-D

    • Reply
      Therese
      søndag 22. maj 2011 at 17:25

      Det håber jeg også Annemarie. Jeg synes der er en lille promille bedring at spore, og håber det ser bedre ud i morgen.