God beslutning - CopenhagenDaily
18 In mig

God beslutning

20110623-042539.jpg

Telefonen på lydløs, computer slukket, klassisk musik, en tur i spaen med en masse dulleri og tre timers lur. Kan faktisk nå at tá en time eller to mere, på langs. Så det gør jeg.

God Sankt Hans, til jer.

You Might Also Like

18 Comments

  • Reply
    Lone
    torsdag 23. juni 2011 at 15:37

    Super foto 😉

    Du letter nok ikke i aften hihihi

    • Reply
      Therese
      torsdag 23. juni 2011 at 16:00

      Ha ha ha, det tror jeg bestemt heller ikke jeg gør 😉 Fnis.

  • Reply
    Frederikke
    torsdag 23. juni 2011 at 15:45

    Har du selv været i stand til at lakere dine negle?
    I så fald er jeg dybt imponeret 🙂

    • Reply
      Therese
      torsdag 23. juni 2011 at 16:00

      Yeps. Det ser sjovt ud når jeg gør det, men jeg kan godt 😉

  • Reply
    Andrea
    torsdag 23. juni 2011 at 16:17

    Det billede må du sætte på forsiden af Spunkens-bog – og så give det undertitlen: stilfærdig desperation 😉

    Hyg jer, hvis I skal til bål – også hvis I ikke skal.

    • Reply
      Therese
      torsdag 23. juni 2011 at 16:19

      Ha ha, den stakkels and stødte ind i et isbjerg 😉

      Vi smutter i Tivoli, så den gravide kan få verdens største is, og muligvis også en candy floss.

      Rigtig god bål til dig, om så det er i by eller assholebo 🙂

  • Reply
    Catarina
    torsdag 23. juni 2011 at 16:19

    Så dejligt et billede og det virker helt sikkert som en rigtig god beslutning. 🙂

    • Reply
      Therese
      torsdag 23. juni 2011 at 16:21

      Jeg gentager succesen i morgen 😉

  • Reply
    Signe
    torsdag 23. juni 2011 at 17:48

    Ahh – spa :-). Det ville jeg elske. Efter en lang dag udenfor sammen med mine unger kunne jeg godt trænge til lidt selv-pleje. Spa har vi dog ikke, men et lang brusebad ville gøre underværker. De sover bare ikke endnu, så det må vente….;-)

    Kan godt forstå at du gentager successen i morgen igen 🙂

    • Reply
      Therese
      fredag 24. juni 2011 at 09:50

      Håber du fik dig et skønt brusebad, Signe 🙂

      Jeg tror bestemt jeg hopper i det varme vand igen i aften, det var nemlig ikke helt tosset!

  • Reply
    Mette
    torsdag 23. juni 2011 at 21:04

    Og når de der rigtige veer sætter ind, kan du med fordel igen bruge spaen og gerne med meget meget varmt vand. Ikke bare virker det smertestillende men det sætter også for alvor gang i udvidelsesfasen (siger en der gik fra 2-10 cm på 5 kvarter i et varmt badekar) 🙂

    • Reply
      Therese
      fredag 24. juni 2011 at 09:52

      Det er nemlig rigtigt, Mette. Det er ret smart at vi har den mulighed herhjemme, for så kan jeg muligvis også trække den en times tid med at ta’ på fødegangen 🙂

      Hold da kjæften, Mette. 8 cm på 5 kvarter, er sgu ret godt gået ! 🙂

      • Reply
        Mette
        fredag 24. juni 2011 at 17:47

        Jeg havde så også været 11 timer om de første to 😉

        Og først da min egen jordemoder mødte ind og puttede mig i badekar kom der skred i tingene.

        • Reply
          Therese
          fredag 24. juni 2011 at 20:45

          Ja, ok Mette. 11 timer er da også et stykke tid! Dejligt der kom en god jordemoder til dig.

  • Reply
    Rebecca Persson
    torsdag 23. juni 2011 at 21:56

    Skønt billede!!!!!!!
    jeg vil også ha’ et badekar…… 😉
    og tid til at bruge det…….
    kh Rebecca

    • Reply
      Therese
      fredag 24. juni 2011 at 09:52

      Du skal da haaaaaaaaa’, Rebecca 🙂

  • Reply
    Mette
    fredag 24. juni 2011 at 12:44

    Du må ikke sove middagslur…. Din blog går åbenbart ned hvis du ikke sidder lige foran computeren…. Kunne ikke se noget hos dig hele dagen igår 🙂

    • Reply
      Therese
      fredag 24. juni 2011 at 13:32

      Jamen, bloggen var da fint oppe i går?
      Men jo, har haft en del problemer, med noget DNS fuckup – men alt skulle køre som smurt nu 😉