11 In barselsliv/ familien/ spunken

Sødeste tiger

Isaac har fået sig en fin lille nussetiger, og han elsker den. Han kysser, krammer og savler på den, både når han ligger og leger og når han sover. Nåhr, altså.
Ellers går det fint her i det lille hjem, der er mødregruppe, yoga og trilleture at se til, og i weekenden kommer (mor)moar.

Livet er godt.

 

You Might Also Like

11 Comments

  • Reply
    Judith
    torsdag 29. september 2011 at 20:08

    Det er jo det det er, livet.
    Hvor er han bare sød sød sød og jeg glæder mig til i morgen hvor jeg skal hviske ham i øret at nu er mårmoar her:-)

    • Reply
      Therese
      torsdag 29. september 2011 at 21:18

      Jeg tror også Spunken glæder sig! Så meget at han ikke kan soooove 😉 hi hi

  • Reply
    Katrine
    torsdag 29. september 2011 at 20:23

    Må jeg anbefale at du køber en ekstra? Bare når Spunk starter i dagpleje, er det smadder smart at ha’ en ekstra, så man ikke hele tiden skal huske at få kluden med frem og tilbage… Og hvad nu hvis mor glemmer den????? Proppen har nemlig en nusse-kanin klud som er med overalt, og af frygt for forglemmelse – tab – kogevask eller des lignende har undertegnede købt en ekstra 🙂

    • Reply
      Therese
      torsdag 29. september 2011 at 21:18

      Det var da en supergod idé, Katrine 🙂

      • Reply
        Mette
        lørdag 1. oktober 2011 at 11:37

        det er et kendt kneb… Poden havde en ynlings Postman Per kat og vi havde også en i reserve 🙂

        • Reply
          Kjærsten
          lørdag 1. oktober 2011 at 14:14

          Ahh ligesom med hundehvalpe, kaniner, marsvin osv 😉

  • Reply
    Helle K.
    fredag 30. september 2011 at 06:40

    Jeg har også hørte om nogle, som gik i panik før sovetid pga et manglede dyr, så et ekstra ville være en hammergod ide 🙂

    • Reply
      Therese
      fredag 30. september 2011 at 07:14

      Jeg tror jeg må se at købe en ekstra 😉

  • Reply
    Annette
    fredag 30. september 2011 at 18:47

    Årh, hvor er han bare skøn 🙂 Tænk at ens bedste ven, gerne vil savles på og bides i!

  • Reply
    Grønlandsposten
    lørdag 1. oktober 2011 at 00:04

    De der nusseklude er geniale! Mine piger elsker deres overalt på jorden, og de slæber rundt på dem dagen lang. Når de er syge, nægter de at give slip på dem i flere døgn i træk! Og ja, køb en ekstra, det er så rart, hvis man glemmer den et sted, skal have den vasket osv.

  • Reply
    Mette
    lørdag 1. oktober 2011 at 11:38

    Nå ja og så er han da nærmest verdens lækreste unge 🙂