8 In familien/ skagen

Endnu et postkort fra Skagen

20120621-123934.jpg

Vi sidder i bilen, på noget jysk motorvej. Turen går til Aalborg, hvor der skal kigges butikker, nydes sol og hygges. Vi skal også mødes med en noget så dejlig dame, som skal krammes. Spunken møder hende for første gang, og han tar lige nu en lur på bagsædet så han er helt frisk 😉

Han har sovet ret godt heroppe. Det må være den friske havluft (og den stædige far, der nægter at tá ham op, selv om han er utilfreds). Jeg krydser fingre for det varer ved, når vi kommer hjem.

20120621-123726.jpg

You Might Also Like

8 Comments

  • Reply
    Liselotte
    torsdag 21. juni 2012 at 12:53

    Åh, som jeg var glad for at lave benspænd på jer og derfor nå at hilse en ekstra gang, inden vi for alvor ses lidt senere 🙂

    • Reply
      Therese
      søndag 24. juni 2012 at 09:56

      Det var da så heldigt, at jeg lige kunne finde frem til din arbejdsadresse. Så kan jeg også genkende de billeder du nupper af Frederikstorv, nu 🙂

  • Reply
    Sussi
    torsdag 21. juni 2012 at 21:40

    Sikke I nyder livet – og sikke et sovehjerte han har fået sig! Ferie gør godt for både store og små:-) Åh, hvor jeg glæder mig til, at det bliver vores tur til at feriere 😉

    • Reply
      Therese
      søndag 24. juni 2012 at 09:59

      Ferie har bare gjort SÅ godt, Sussi. Han har sovet ret så godt, så nu krydser vi fingre for at det bliver ved.

      Hvornår tar’ I på ferie?

  • Reply
    ulla
    torsdag 21. juni 2012 at 22:32

    Frisk jydsk havluft ændrer børns sovevaner, jeg sir det bare!
    Det ændrede i hvert fald Ottos soverytme til det bedre sidste sommer.

    • Reply
      Therese
      søndag 24. juni 2012 at 10:00

      Jamen, det skal man jo næsten skrive i en bog. Alle forældre med søvnfattige børn, bør smutte til den jyske kyst, på ferie 😀

  • Reply
    Lone
    lørdag 23. juni 2012 at 06:35

    Spunken bliver naturlig træt af den friske hav- og landluft 🙂 Dejligt at se, at I nyder jeres ferie deroppe nordpå. Jeg glæder mig til også at få sand mellem tæerne.
    Fortsat god ferie! 🙂

    • Reply
      Therese
      søndag 24. juni 2012 at 10:05

      Tak, Lone. Det har bare været så dejligt, at være afsted, og at se Spunken på slap line, i ferieland.

      Rigtig god ferie, når det blir jeres tur, Lone.