10 In mig

Tilbage til virkeligheden

20121130-095543.jpg

Morgenhygge med iPad og sjove spil.

Efter en nats søvn, stod Spunken og jeg op. Vi så lidt morgen tv og sad arm i arm.

Kjærsten har levet det søde ungkarleliv, og tilbragt det meste af ugen på arbejde, så jeg havde døde planter og diverse at kaste mig over. Vidste I at en julestjerne kommer til at ligne en broccoli efter 8 dages tørke? 😉

Nu venter vi på Nemlig.com, for vi har hverken vådt eller tørt. Spunken er spist af med mandariner og pulvergrød, så jeg tror det blir lykken når der blir leveret mælk og brød.

Jeg skulle sende nyhedsbrev ud i dag, fra shoppen, men nu må vi se om jeg når det. Ellers kommer det ud i morgen, og med et dejligt weekendtilbud. Har du ikke meldt dig til nyhedsbrevet, kan du gøre det på shoppens forside.

Men det er nu dejligt at være hjemme, og i eftermiddag skal vi til juletræstænding oppe på torvet. Skønt 🙂

You Might Also Like

10 Comments

  • Reply
    Dottie
    fredag 30. november 2012 at 11:01

    Er det på brønshøj torv? Og Hvad tid bliver træet tændt? 🙂

    • Reply
      Therese
      fredag 30. november 2012 at 11:13

      Ja, det er det. Det starter klokken 16 🙂

      • Reply
        Therese
        fredag 30. november 2012 at 11:14

        Eller dvs på nettet står der 16.45, men jeg har fået at vide det var 16

  • Reply
    Sidsel
    fredag 30. november 2012 at 11:23

    Hej, bliver træet tændt allerede kl. 16? vi har ellers planlagt efter 16.45 🙂

    • Reply
      Therese
      fredag 30. november 2012 at 12:25

      Ser ud til at det er 16.45. Var bare blevet misinformeret 🙂

  • Reply
    Rejen
    fredag 30. november 2012 at 14:50

    Velkommen hjem håber du får fyldt køleskabet igen..;-D Og pas på julestjerner og Spunken, de er rimelige giftige (planterne altså..)…;-D

    • Reply
      Therese
      fredag 30. november 2012 at 15:01

      Nå for pokker. Godt at vide !! 🙂

  • Reply
    Catarina
    fredag 30. november 2012 at 15:44

    Velkommen hjem og jeg kan levende forestille mig at Kjæresten har “hygget” med masser af arbejde 😉

    God tur til torvet, julen er her og det er sørme hyggeligt – nu må sneen også snart komme i store mænger. 🙂

  • Reply
    N. Hansen
    torsdag 13. december 2012 at 09:44

    Hej thèrese, det ser godt ud med morgenhyggespil, hvad er det for et spil? Min søn er 3 år og vi savner nye spil nemlig. Ved du navnet på app eller spillet på denne din søn spiller? På forhånd tak.

    • Reply
      Therese
      torsdag 13. december 2012 at 12:50

      Hejsa 🙂

      Spillet hedder “Peekaboo Fridge”. Super lækkert spil, og der findes andre spil i “peekaboo” serien.