Første møde med Zalando

Dette indlæg er sponsoreret af Zalando. Holdningerne er dog helt mine egne, og ingen har fortalt mig hvad jeg skal skrive.

Før jul, blev jeg kontaktet af Zalando, som ville tilbyde mig et gavekort, for at skrive et indlæg om dem.

Normalt siger jeg nej til den slags tilbud, men efter at være blevet spammet med reklamer i tv, det meste af november og december, var jeg blevet nysgerrig. Havde de mon hurtig levering, og så stort et udvalg som reklamerne lover.

Jeg brugte en del tid på at sidde og se på siden. Surfe på de forskellige varekategorier, og forsøge at beslutte mig for et køb. Der er en stor afdeling af især sko og dametøj. 
Først ledte jeg efter en vinterjakke. Vi skal snart på skiferie, så det ville være skønt med en varm og lækker jakke, til Østrigs kolde vejr. Udvalget imponerede dog ikke, så jeg klikkede videre.
I undertøjsafdelingen, faldt jeg over en fin fin blonde bh, og den røg i kurven. Der var en fin størrelsestabel, så jeg var nogenlunde sikker på hvilken størrelse jeg skulle vælge.

Næste stop blev kosmetik, som var en “sales” kategori. Det er ikke dér Zalando satser på kunderne, og egentlig undrer det mig at de ikke har en makeup og parfumeafdeling. Det virker oplagt, men måske der er en årsag til det. Der er ikke meget skønhed over de læssevis af duftlys jeg faldt over derinde. Deres børneafdeling er ok, men med en del mærker man måske som dansk forbruger ikke har så stort et forhold til. Dette er dog positivt, for der må hjertens gerne være mere at vælge imellem, og i alle prisklasser.

For at shoppe færdig, søgte jeg på mærker. Jeg faldt over det labre mærke Orla Kiely, som jeg slet slet ikke havde råd til at købe noget af, MEN en fin kosmetiktaske var på bud. Den røg i kurven og mit køb var slut.

Det var nemt at købe, nemt at betale og der kom mail med det samme købet var gennemført. Om aftenen modtog jeg mail om at ordren var pakket, og dagen efter bankede posten på. Så hurtig og nem service.

Bh’en passede perfekt, så jeg har ikke prøvet at bytte hos dem. Jeg var fint tilfreds, dog ville jeg godt være foruden mange af de efterfølgende mails, men dem kan man altid framelde sig.

Alt i alt, lidt mangler men som udgangspunkt en rigtig god webshop, med fint udvalg og lynhurtig service.

4 comments
  1. Jeg fik også en mail derfra, men valgte at sige pænt nej tak, da jeg kam se at de reklamere massivt mange steder på nettet (og det koster kassen, skal jeg hilse og sige).

    Godt at bh’en sidder som den skal. 🙂

    1. Ja, de reklamerer meget og jeg kan se at andre bloggere også har blogget om dem 🙂

      Bh’en er så fin. “De” har brug for alt den hjælp de kan få, efter en gang amning. Ha ha

  2. Jeg har det lidt som Catarina. Jeg gider ikke firmaer, som har en så aggressiv markedsføring. Alligevel var jeg inde og kigge en dag, da jeg så en kjole efter min smag i en af deres annoncer et sted. Kjolen viste sig at være aldeles kedelig ved nærmere eftersyn. Det samme var de (flere hundrede?) andre, skimmede, så jeg kiggede ikke videre på andre artikler.
    Godt, at du blev tilfreds med dit køb 🙂

    1. Når det kommer til stykket, så vil jeg også helst handle de mindre steder. Enten små webshops eller i fysiske butikker. Her var jeg dog nødt til at få stillet min nysgerrighed. Kunne en “gigant” have en god service, og ja.

      Men en anden gang vil jeg nok købe mit undertøj i en hyggelig butik på Frederiksberg, som jeg plejer 🙂

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Måske du også vil synes om