8 In mig

Mon ikke jeg får en træt dreng hjem

Spunken er afleveret, eller dvs. afhentet. Dagplejemor kommer lige forbi, på sin christianiacykel, så Spunken står klar ved vejen og hopper ombord.

I dag skal de på bondegårdstur, sammen med en kollega og hendes fire unger. De skal se på dyr, lugte til møg og dufte den friske luft. Middagsluren blir’ under åben himmel, og der er smurt madpakker og bagt kanelsnegle.

Jeg tror jeg får en glad og træt dreng hjem i dag 🙂

tulipiiipBillede fra morgenens haverunde.

Snart vil jeg klaske noget makeup i fjæset, og smutte ned i butikken. Der sker meget disse dage. Nye varer vil komme, andre varer vil forsvinde. Der skal ryddes op, og sættes nye plakater på mit gadeskilt.
Dagen vil gå stærkt tror jeg, men kommer du lige forbi Gammel Kongevej 88, gir’ jeg også gerne en kop kaffe 😉

You Might Also Like

8 Comments

  • Reply
    Annette
    onsdag 15. maj 2013 at 10:41

    Ej, hvor lyder det bare som en skøn dag han får! 🙂 Man skulle være barn igen!

    • Reply
      Therese
      onsdag 15. maj 2013 at 10:57

      Ja, ikk. Jeg er også en smuule misundelig 😉 Hi hi.

  • Reply
    Trine
    onsdag 15. maj 2013 at 20:35

    Åhhh lyder som en skøn DP mor I har jer… Mon hun gider svinge forbi Fyn og tage mig med også???

    • Reply
      Therese
      søndag 19. maj 2013 at 20:47

      Hi hi, det vil jeg spørge hende om næste gang de skal på tur 😉

  • Reply
    Catarina
    torsdag 16. maj 2013 at 06:13

    Jeg er sikker på du får en træt dreng hjem. Efter en herlig dag blandt dyr. 🙂

    Jeg tror dine tulipaner er af sorten “papegøjetulipaner” men jeg er ikke helt sikker, men smukke er de. 🙂

    • Reply
      Therese
      søndag 19. maj 2013 at 20:49

      Han var træt og sov rigtig godt om natten 🙂

      Den hvide hedder “Exotic Emperor”. Jeg er vild med den, og den dufter fantastisk !

  • Reply
    Nola
    torsdag 16. maj 2013 at 12:22

    Sikken en super løsning at han endda bliver hentet 🙂 Og skønt for dig at vide han nyder det, så kan man nemlig meget bedre koncentrere sig om sit eget, ikke?!
    Smukke tulipaner 🙂

    • Reply
      Therese
      søndag 19. maj 2013 at 20:50

      Jo, det gir en dejlig ro at vide han har det så godt i dagpleje. Jeg håber virkelig jeg får det på samme måde, når han om et år skal i børnehave.