15 In musik/ pænt

Margit

guitar1-copy.jpg
Så fik jeg endelig min nye guitar. Den er SÅ pæn, og den lyder helt fantastisk !!! HURRAAA siger jeg bare 🙂
Det er en Martin, men da min veninde i dag så den, spurgte hun – “står der Margit??” Så det hedder den vist bare nu….
guitar2-copy.jpg

You Might Also Like

15 Comments

  • Reply
    Lizelotte
    onsdag 2. maj 2007 at 21:56

    …smuk! Og guitaren er faktisk også meget pæn. 😉

  • Reply
    Therese
    onsdag 2. maj 2007 at 21:58

    🙂 hi hi

  • Reply
    christina
    onsdag 2. maj 2007 at 22:36

    aarh, men det er da snyd! har den ikke kostet kassen??

  • Reply
    Judith
    onsdag 2. maj 2007 at 22:43

    Du overrasker til stadighed, men tillykke med den, altså guitaren:-)

  • Reply
    Therese
    torsdag 3. maj 2007 at 00:02

    Christina – yes, det har den…men så er det godt man får goooode rabatter 🙂

    Mor – jo tak.

  • Reply
    Ella
    torsdag 3. maj 2007 at 14:11

    Tillykke med Margit 🙂

  • Reply
    Therese
    torsdag 3. maj 2007 at 14:42

    Tak Ella 🙂

  • Reply
    BenteH
    fredag 4. maj 2007 at 01:37

    Syns at du og Margit er et kønt par 🙂

  • Reply
    Gaffel
    fredag 4. maj 2007 at 14:07

    Åh – en Martin, dit heldige asen. Jeg har selv en Levin fra 75-76 ca. en W36, der desværre er begynt at flække langs en åre øverst… efter de havde repareret den inde over for Supersound.. tør ikke bruge den for tiden.

    Længe siden jeg var forbi og hilse på. 🙂

    Hilsen Gaffel

  • Reply
    Therese
    lørdag 5. maj 2007 at 09:35

    Shit GAffel – det er da noget lort med den Levin! Lyder ellers som et fantastisk instrument!!!
    Du må ha’ den ordnet igen, jeg kan kun anbefale Woodsound da jeg kender en gut derinde.

    Kom igen snart 😉

  • Reply
    palle
    mandag 7. maj 2007 at 20:57

    Jeg håber du er kalr over hvor heldig du er at have fået en MARTIN guitar. Bare det var mig. Jeg nøjes med min gibson.
    Pas rigtig godt på den og nyd hvert eneste greb.

  • Reply
    Therese
    mandag 7. maj 2007 at 21:57

    Jo, jeg ved skam at jeg er heldig, men en gibson er nu også ok 😉 Kunne godt tænke mig en Dove eller Hummingbird. Hva er det for en du har?

  • Reply
    CopenhagenDaily » Blog Archive » Fordømt
    mandag 14. maj 2007 at 11:19

    […] Drømte at alle eksaminer var overstået og at de var gået godt. Jeg slentrede rundt i Londons gader, og mødtes med alle mine venner. Spillede på Londonske spillesteder med Margit, og var brand god. […]

  • Reply
    CopenhagenDaily » Blog Archive » Strengeleg