Kære Krop! - CopenhagenDaily
10 In fest

Kære Krop!

Undskyld at jeg fik drukket alt alt alt for meget rødvin i går! Jeg gør det (måske) aldrig igen!!! Jeg håber at du vil få det bedre, efter en stavl økologisk nams nams bacon, et æg og en smoothie der indeholder alt det gode.
smoothie.jpg

Her er opskriften på “reparations” smoothien:
En banan
To deciliter blåbær
Saft af en citron
En teske kanel
En deciliter aronia saft (uden sukker)
Tre spiseskefulde Livets Olie (koldpresset 3,6,9)
Ca. en deciliter soyamælk eller rismælk

Sig til kære krop, hvis du har brug for andet. Jeg har dårlig samvittighed!

You Might Also Like

10 Comments

  • Reply
    Jonna
    søndag 13. april 2008 at 18:01

    Nå mon ikke den blev glad for det mad lyder ikke dårlig.

  • Reply
    Valdemarsro.dk
    søndag 13. april 2008 at 19:13

    Jeg er sikker på den har tilgivet dig nu 🙂 Den bør i hvertfald ikke bære nag efter sådan en skøn portions reperationsmad 😉

  • Reply
    t.bop
    søndag 13. april 2008 at 19:20

    Tror truslen om at blive straffet med sådan en smoothie helt automatisk ville afholde mig fra at drikke. – Sojamælk! Bavdr… :-

  • Reply
    Madame
    mandag 14. april 2008 at 07:56

    Høhø, sådan havde jeg det også i går :O)
    Vi må forkæle vores krop med alt det gode, når samvittigheden i ny og næ får det lidt for dårligt.

  • Reply
    Lotte
    mandag 14. april 2008 at 09:32

    Du må bestemt være blevet tilgivet – til gengæld er min krop blevet jaloux på din, for jeg har ikke købt smoothieaflad for den rødvin, jeg hældte i den i går 🙁

  • Reply
    Rikke
    mandag 14. april 2008 at 17:09

    Jeg er gået helt væk fra de der smooties, hvorfor ved jeg faktisk ikke, for det er da bare så sundt og lækker, tak fordi du mindede mig om, at også jeg burde passe lidt på min krop. Lækker opskrift ; )

  • Reply
    Jeannette Mariae
    mandag 14. april 2008 at 20:00

    Åh, Therese. Håber du og din krop har det bedre idag. Det lød ellers lækkert med den der smooties. Dem laver vi rigtigt mange af herhjemme. Altså af de alkoholfri af slagsen for de med promille findes også. Ha-ha… 😉

  • Reply
    Signe
    mandag 14. april 2008 at 20:48

    Nam, nam Therese.
    Hvor køber du din aroniasaft uden sukker henne?
    Jeg har været i alverdens butikker, men synes kun jeg kan finde saften med sukker.

  • Reply
    Therese
    mandag 14. april 2008 at 21:12

    Jonna – jo, tror den blev glad 🙂

    Valdemarsro – jeg kunne mærke det gjorde godt!

    T.bop – du skulle ta at prøve 😉

    Madame – vi er nogle værre nogen!

    Lotte – du kan nå det endnu!!

    Rikke – velbekomme! Ja, den er rigtig dejlig!

    Jeanette Mariae – Hi hi, ja dem med alkohol er nu også ok 😉 hi hi hi.

    Signe – jeg køber den på Helsebasen.dk 🙂

  • Reply
    conny
    tirsdag 15. april 2008 at 08:36

    Puh, hvor er det heldigt, at vores kroppe også er indrettet til at overleve for meget rødvin (en gang imellem). Sådan en flot smoothie er da også en god reparation. Selvom jeg ikke helt forstår ideen med mælk/is, og hvad jeg ellers hører, folk putter i. Jeg kan bedst lide dem bare med frugt og juice.