14 In arbejde

Ingen julefrokost i år!

Sidste år var vi på Bjørnekælderen med mit arbejde. Jeg mener at huske at det var en onsdag, fordi vi ikke i god nok tid havde booket. Derfor har jeg i år været meget obs på at vi skulle se at få planlagt i tide. Jeg havde forskellige forslag til restauranter og så frem til en fredag i godt selskab med sild og snaps og det hele.

MEN!
Chefen kom ind til mig i sidste uge og sagde, “julefrokosten er aflyst”. Nå?? Sagde jeg så.
“Jo, istedet tar’ vi en lille uge til Cannes, i slutningen af Januar. Vi bor i et lækkert hus, en halv times kørsel fra Cannes. Vi skifter sild og snaps ud med bouillabaise og champagne.”
cannes11.JPG

Jeg ved ikke helt om jeg kan undvære sylten 😉
cannes21.JPG

You Might Also Like

14 Comments

  • Reply
    judith
    søndag 21. september 2008 at 13:40

    Jo jo sylten kan du godt undvære, du kan få den senere:-)
    Fed idè din chef fik der.

  • Reply
    Liselotte
    søndag 21. september 2008 at 13:47

    Det er ikke en helt tosset chef, du dér har, Therese 🙂

  • Reply
    Therese
    søndag 21. september 2008 at 13:51

    Mor – så spiser vi sylte sammen 😉 Hi hi.

    Liselotte – nej han er sgu ikke helt tosset 🙂

  • Reply
    fisker & fernández
    søndag 21. september 2008 at 13:55

    FEDT! Der er vist ikke krise i din branche 😉

  • Reply
    Havehyrden
    søndag 21. september 2008 at 14:18

    ja det var da en kedelig besked din chef kom med der. Ingen julefrokost. Tja hvad skal man sige. Gid det var mig hvis byttet var en tur til Cannes.

  • Reply
    Marianne's mening
    søndag 21. september 2008 at 20:30

    Det lyder jo vildt fedt!!!

    Bare det var mig 🙂

  • Reply
    Tina - omme i London
    søndag 21. september 2008 at 23:04

    WOT – mon ikke lige det gaar. Heldige kartoffel!

  • Reply
    Madame
    mandag 22. september 2008 at 11:15

    Hold da op hvor lyder det lækkert – sikke et sted du arbejder! Jeg tror du klarer at undvære sylten 🙂
    Ideen må gerne brede sig til min arbejdsplads også …

  • Reply
    Therese
    mandag 22. september 2008 at 16:19

    F&F- nej det kan man ikke sige at der er 😉

    Havehyrden – ja, top kedelig besked. Hi hi hi.

    Marianne – super fedt. Kunne være hyggeligt at ha dig med også! 😉

    Tina – jo, det går nok liiige.

    Madame – måske jeg skulle maile dem et forslag om det 😉

  • Reply
    Lizelotte
    tirsdag 23. september 2008 at 21:11

    Nice!

  • Reply
    Lizelotte
    tirsdag 23. september 2008 at 21:11

    Nice! (altså ikke byen … men det engelske ord :D)

  • Reply
    Therese
    tirsdag 23. september 2008 at 21:44

    Liselotte – vi lander faktisk i Nice 😉 Nice !!

  • Reply
    conny
    onsdag 24. september 2008 at 12:11

    Jeg ville nok også kunne klare at undvære sylten, hvis Cannes var alternativet. Vildt god ide. Medarbejderne vil huske den “julefrokost” meget længe, kunne jeg forestille mig.

  • Reply
    Therese
    onsdag 24. september 2008 at 18:43

    Det er jeg nemlig også sikker på Conny. Og sylte får jeg nok alligevel spist rigeligt af 😉