Mandag, åh mandag - CopenhagenDaily
12 In mig

Mandag, åh mandag

Som Garfield, har jeg heller aldrig været den store fan af mandage. Der er en eller anden stemning, ved mandag, som kan være lidt tung og dvask. Efter en god weekend, kan hverdagen komme bag på én, og det kan være svært at komme i gang.

Anne skriver i dag om, at den 17. Januar, åbenbart er årets mest deprimerende dag.

MEN!

Denne mandag, har været dejlig.

Jeg har;
sovet tilpas længe.
drukket kaffe med Kjærsten.
haft dejligt søsterbesøg, hvor vi ævlede om alt og ingenting.
hørt fra Liselotte, at dagens indgreb er gået godt.
drukket alt for meget kaffe.
spist aftensmad og drukket varm kakao og mere kaffe, inde på bogcaféen med x-svigermor.

Jeg har i sinde at slutte dagen, med et par kapitler i krimien (lille suk), drikke en stor kop te og spise en ostemad.

Ahhhhh, så må det godt blive mandag en anden gang, fx. om en uge 🙂

You Might Also Like

12 Comments

  • Reply
    Marianne
    mandag 17. januar 2011 at 20:31

    Jeg må nok sige at jeg også gik glip af årets mest deprimerende dag. Jeg synes nemlig det har været en dejlig dag. 🙂

    • Reply
      Therese
      mandag 17. januar 2011 at 22:10

      Skønt, Marianne 🙂

  • Reply
    Rejen
    mandag 17. januar 2011 at 21:02

    Tja, nogle mandage er gode, andre dårlige, men godt at du har haft en dejlig mandag..;-D

    • Reply
      Therese
      mandag 17. januar 2011 at 22:10

      Jeg håber også at du har haft en skøn mandag, Annemarie 🙂

  • Reply
    Ursula
    mandag 17. januar 2011 at 21:22

    Hm, så jeg det måske mig der fik nogle af de der mandagstendenser.
    Punkteret cykel da jeg kom (for sent) ned fra kontoret
    Fik af samme årsag ikke handlet, da jeg skulle nå cykelmanden
    Måtte køre barnet til fodbold i bil, hvor vinduesviskeren så er blevet totaltskadet af frosten og Mosekonen åbenbart holder årsfest i Kbh, så man ikke kunne se en hånd (eller bil) foran sig….
    Prøver at putte barnet straks efter fodbold og hurtigt bad, stadig alt for sent, blot for at konstatere at overboens barn skrååååler “Træet ligger LAAAAANGT ud’ i skoooven lige over hvor min datter ligger….
    Ikke ligefrem årets mest deprimerende dag, men kom tirsdag, lad os ha’ det lidt sjovt! 😉

    • Reply
      Therese
      mandag 17. januar 2011 at 22:11

      Hold da kæft, Ursula. Sikke en mandag !!! Så er Garfield tegneserien hermed dedikeret dig.

  • Reply
    Dot
    mandag 17. januar 2011 at 22:06

    Så er det vist også slut med kaffe til lillemanden, fyh mor.
    Vi ses snart!!
    Knuser

    • Reply
      Therese
      mandag 17. januar 2011 at 22:13

      Tsk tsk, 2-3 kopper “må” man gerne, og at der en enkelt dag ryger et par kopper ekstra ned, går nok :o)

      Ja, lad os snart ses.

      Kram

  • Reply
    Hanne
    mandag 17. januar 2011 at 23:02

    Hmm, ja, jeg missede også denne deprimerende dag. Jeg var på besøg hos skøn veninde (og hendes 6 måneder gamle tvillinger), samt ude og se lejligheden på Frederiksberg (for anden gang). Kaffe, the, hygge, frisk luft, yoga og nye muligheder. Ahh… god dag 🙂 Og dejligt med en lille recap, som så tilfældigvis landede på som en kommentar til dit indlæg 😉

    • Reply
      Therese
      mandag 17. januar 2011 at 23:11

      Du har da haft en rigtig skøn dag, Hanne. Bebser, kaffe, lejlighed (!!!) – skønt 🙂

      Jeg håber resten af ugen, vil være ligeså god for dig.

  • Reply
    Vevika
    tirsdag 18. januar 2011 at 08:47

    Det værste ved mandage er, at de ligger så langt fra fredage og at de altid starter med morgenmøde, så dagen kommer sent i gang. Men ellers er mandage da egentlig meget gode. Fyldt med forventningen om, at nu er det snart weekend igen 🙂

    • Reply
      Therese
      tirsdag 18. januar 2011 at 17:57

      Og nu er det allerede snart onsdag, Vevika :o) Weekenden, lurer.