17 In mad/ mig

The joy of..

..nyt kaffegear.

Jeg fik udover de “rigtige” kaffer, også købt en masse koffeinfri, i dag. Ellers ville det være meget svært at holde mig på de tre daglige kopper. Der testes, piskes, varmes og skummes. Jeg er på ingen måde i tvivl om at det var det rigtige køb.

Kom bare forbi, jeg gir’ gerne en kop kaffe :o)

You Might Also Like

17 Comments

  • Reply
    Anne Dyrholm Stange
    fredag 18. marts 2011 at 08:27

    Jeg skal lige på job først – til kl 16 – i Holstebro, men jeg kan vel være fremme til X-Factor-tid.
    Jeg vil gerne have noget stæææææærrrkkk mocca med masser af mælk og så en lille kage til.
    Seeeeeesssss…

    Arj det går nok ikke, så jeg nøjes bare med at sige tillykke med maskineriet.
    Mælkeskummeren er genial, synes jeg…

    • Reply
      Therese
      fredag 18. marts 2011 at 18:04

      Hi hi, Anne. Du havde været så hjertelig velkommen :o) Sig endelig til, næste gang du er i nærheden, ikk’ !

      Mælkeskummeren er så god ! Sidder lige nu og nyder det dejligste skum på min koffeinfri cappuccino 🙂

  • Reply
    Rejen (Annemarie)
    fredag 18. marts 2011 at 08:32

    Den ser sørme fin ud, håber du en masse dejlige kopper kaffer ud af den…Kan desværre ikke komme forbi i dag, har arrangement på arbejdet til kl. 20.00 i aften, men tak for tilbuddet..;-D

    • Reply
      Therese
      fredag 18. marts 2011 at 18:17

      Velbekomme, Annemarie. Du kommer bare forbi en anden dag 😉

  • Reply
    Catarina
    fredag 18. marts 2011 at 08:47

    Den ser ski da også ret så lækker ud – kunne næsten blive fristet til en kop kaffe… 🙂

    Måske du også kan lave en kop te, for så kommer jeg gerne og kikker på at du drikker en dejlig kop kaffe. 😀

    • Reply
      Therese
      fredag 18. marts 2011 at 18:18

      Du ka’ tro jeg laver en kop te, hvis du komemr forbi ! 🙂

  • Reply
    Trine Louise
    fredag 18. marts 2011 at 09:11

    Ih, hvor ser den lækker ud. Det smarte med de der patroner, og så alle varianterne! Jeg får selv lyst til at anskaffe sådan et dyr, selvom der ikke er nogen her i huset der drikker kaffe!

    • Reply
      Therese
      fredag 18. marts 2011 at 18:18

      Hi hi, Trine Louise. Det ville nok være et dårligt køb, hvis ingen af jer drikker kaffe !! 🙂

  • Reply
    Vevika
    fredag 18. marts 2011 at 11:22

    Selvom jeg ikke kan li’ kaffe, kan jeg godt forstå din begejstring. De er så lære de maskiner og farverne på kapslerne er skønne. Vi har selv en (mindre) maskine og den klær’ ligesom køkkenet, synes jeg 🙂

    Hov, hvad sker der forresten med dit layout? Det er ligesom tingene har forrykket sig i højre side, når man står på forsiden…

    • Reply
      Vevika
      fredag 18. marts 2011 at 11:24

      Nå, det var nok bare min computer. Nu ser alt normalt ud igen…

      Og lære betyder altså lækre, hvis man skulle blive i tvivl.

      • Reply
        Therese
        fredag 18. marts 2011 at 18:23

        Ka’ du ikke li’ kaffe? Hvordan har du klaret en baby, uden kaffe at vågne på, efter al for lidt søvn? Hi hi :o)

        • Reply
          Vevika
          fredag 18. marts 2011 at 22:01

          Nix! Eller rødvin – det bør man nok også holde sig fra, hvis man skal holde sig vågen… Men så voksen bliver jeg nok aldrig.

          Hvordan holdt jeg mig egentlig vågen?? Jeg gik tidligt i seng sammen med min baby, tog en middagslur ind imellem (dog ALT for sjældent! Det står på must-do listen denne gang), men havde en virkelig dygtig sove baby, som efter kort tid kun var oppe en gang i løbet af natten. Og dét gør en kæmpe forskel. Så det ønsker jeg mig igen, hvis man kan det uden at jinxe ønsket.

          • Therese
            fredag 18. marts 2011 at 22:17

            Hi hi. Måske du er lidt mere til drinks og lækker urtete så?

            Uhh, lyder helt fantastisk med en dygtig sovebaby. Sådan en ønsker jeg mig også :o)

  • Reply
    Simon
    fredag 18. marts 2011 at 14:28

    Du har vel set denne? 🙂
    http://dl.dropbox.com/u/28916/coffee_pods.jpg

  • Reply
    Claus K
    lørdag 19. marts 2011 at 23:19

    Arggh! Jeg må straks ud og lave en spand go’nat kaffe! 🙂

    • Reply
      Therese
      søndag 20. marts 2011 at 09:41

      Hi hi, ja du skal da, Claus 😉