Genialt legetøj - CopenhagenDaily
11 In barselsliv

Genialt legetøj

Spunken fik i julegave, en fantastisk dims. Det er en rangle, fra “Manhattan Toys”, og lige siden jeg første gang så den, har jeg tænkt at Spunken skulle ha’ sådan en når han var gammel nok. Den er skidedyr i danske forretninger, men kan fåes noget billigere på Amazon. I det hele taget, køber jeg det meste legetøj og babytilbehør, på Amazon.

Nu har han efterhånden så meget småt legetøj (som gør naller at træde på, når man er oppe om natten, for at hente et glas vand), at jeg er nødt til at finde en kiste af en slags, til at opbevare hans ting i. Jeg er lidt vild med kurvene fra Rice.


Hvad er dit barns yndlingslegetøj?

You Might Also Like

11 Comments

  • Reply
    Liselotte
    fredag 30. december 2011 at 16:23

    Den rangle ligger også på loftet her. Alexander elskede den og siden også Oline, så den har været alle pengene værd. Jeg købte den inde i Vestergade i den lækre legetøjsbutik, jeg forlængst har glemt navnet på, men som måske stadig ligger der og sælger kvalitet til små og større unger 🙂

    • Reply
      Therese
      fredag 30. december 2011 at 17:03

      Det er et super stykke legetøj, og jeg kan sagtens forestille mig at den kan holde til flere børn (skulle man få flere Spunker;-) ).

      Vestergade i København, eller hvor? For så vil jeg da undersøge sagen.

      • Reply
        Liselotte
        fredag 30. december 2011 at 19:37

        Jeps, Vestergade i Kongens København 🙂

  • Reply
    Alice M
    fredag 30. december 2011 at 16:48

    Den hedder Skwish og Ludvig elsker den også .. Den er SÅ god, men kan desværre ikke stoppes helt inden i munden 😉

    • Reply
      Therese
      fredag 30. december 2011 at 17:04

      Nej, Spunken kan heller ikke få hele ranglen ind i munden – og jeg tror af og til at det irriterer ham lidt 😉

  • Reply
    Betina
    fredag 30. december 2011 at 18:14

    Magnus har også fået den rangle, efter han og en anden baby var tæt på at overfalde en tredje baby i mødregruppen, der havde sådan en 😀

    • Reply
      Therese
      mandag 2. januar 2012 at 22:29

      Hi hi, præcis. Det er åbenbart det hippeste, når man er baby.

  • Reply
    Vevika
    fredag 30. december 2011 at 23:54

    Villums favorit er morens iPhone, storebrorens er morens iPad! Ser vi bort fra det, så er Villum meget glad for Little People bussen fra Fisher Price, hvor han kan sidde og putte små legesager i og tage op igen – igen og igen.

    • Reply
      Therese
      mandag 2. januar 2012 at 22:30

      Både computer, iPhone og iPad, er Spunkens favoritter…men tæller det som legetøj ? 😉 Ikke helt endnu. Fnis.

  • Reply
    Babybite
    mandag 9. januar 2012 at 17:08

    Hvad skulle du give for den? Overvejer selv at købe den:-)

    • Reply
      Therese
      mandag 9. januar 2012 at 17:12

      Omkring 12 pund, på Amazon.uk. 🙂