20 In arbejde

Siden sidst..

20130328-075356.jpg

– er butikken åbnet ! Wuhuu. Den åbnede i går, og jeg var ved at sk*de grønne grise, men det gik så fint.
Mange søde mennesker kom ind, og min udlejer kom ned med en smuk buket blomster. Der er en helt særlig stemning på Frederiksberg, og det er virkelig blandet hvad der kommer af typer. Mødre, kærestepar, turister, ældre damer og unge studerende. Det er jeg rigtig glad for, for så bliver det endnu mere spændende at stå derinde.
Alle havde ros til butikken, og nogle kom også med gode tips. Fx. er det en god idé at have et spejl, når man sælger smykker. Ha ha – den havde jeg slet ikke tænkt på 😀

Jeg fik prøvet at bruge kasseapparatet, og fik solgt alt fra keramik, smykker til babytøj. Helt uden at lave fejl. Det hjalp også på det at størstedelen brugte kort, så jeg ikke skulle taste en masse på kasseapparatet – jeg skal lige øve mig lidt i kontantbetalinger.

Den officielle åbningsreception er den 4. april, så nu skal jeg forsøge at forfatte noget der minder om en pressemeddelelse, så jeg kan invitere lidt flere mennesker.

Kom endelig ned på besøg. Adressen er Gammel Kongevej 88, og jeg gir’ både en kop kaffe og et kram. Hi hi. Jeg holder åbent på lørdag, og igen efter påske er der normale åbningstider.

20130328-075403.jpg

You Might Also Like

20 Comments

  • Reply
    Rejen
    torsdag 28. marts 2013 at 07:59

    Stort tillykke med åbningen af butikken, den ser rigtig fin ud.. God påske til jer.. 🙂

    • Reply
      Therese
      torsdag 28. marts 2013 at 16:42

      Tak, søde Annemarie 🙂
      Rigtig god påske til jer. Jeg går ud fra at I får de lækre børnebørn på besøg?

  • Reply
    Dottie.dk
    torsdag 28. marts 2013 at 09:06

    Det ser bare så hyggeligt ud i butikken! Jeg satser på at dukke op d. 4. ! 🙂
    Meget god idé med et lille spejl 😉

    • Reply
      Therese
      torsdag 28. marts 2013 at 16:42

      Hvor hyggeligt, Dottie. Glæder mig til at se dig ! 🙂

  • Reply
    Nola
    torsdag 28. marts 2013 at 09:16

    Hjertelig tillykke med åbningen og med det store skridt du har taget! Du kan godt være rigtig stolt af dig selv!!!! 🙂
    Håber at kunne komme ind og besøge dig en dag og få kreditkortet til at gløde 😉
    Dejlig påske til dig og dine 🙂 – og pøj pøj med butikken.

    • Reply
      Therese
      torsdag 28. marts 2013 at 16:43

      Tusind tak, Nola. Det er så skønt at få dine opmuntrende ord, og klap på skulderen. Tak !
      Du er altid velkommen, uanset om kreditkortet gløder eller ej 🙂

      Rigtig god påske til dig.

  • Reply
    Liselotte
    torsdag 28. marts 2013 at 11:43

    Tillykke med det, Therese – og hvis jeg var i nærheden, havde jeg forlængst været forbi efter et kram 🙂

    • Reply
      Therese
      torsdag 28. marts 2013 at 16:44

      Tusind tak, Liselotte. Du får et kæmpestort kram, når du en dag kommer forbi 🙂 Rigtig god påske til dig og din skønne familie.

  • Reply
    Anne
    torsdag 28. marts 2013 at 14:40

    Tillykke med butilken…glæder mig til at se den i virkeligheden 🙂 pøj pøj med kasseapparatet..sådanne kan virkelig tage magten fra een en gang imellem 🙂

    • Reply
      Therese
      torsdag 28. marts 2013 at 16:45

      Tak søde Anne 🙂 Du kommer bare forbi – det kunne være så hyggeligt!

  • Reply
    Catarina
    torsdag 28. marts 2013 at 14:45

    Stort tillykke med åbningen Therese. 🙂 Jeg glæder mig til at komme over og se den og få et knus. 🙂

    • Reply
      Therese
      torsdag 28. marts 2013 at 16:46

      Tak sødeste du. Jeg glæder mig til at vise dig rundt 🙂

  • Reply
    Deborah
    torsdag 28. marts 2013 at 14:59

    Tillykke med butikken, det ser vel nok fint ud. Skal nok komme, men hvornår ved jeg ikke lige, sålænge jeg svimler. Foreløbig rigtig god Påske!

    • Reply
      Therese
      torsdag 28. marts 2013 at 16:46

      Tak, Deborah 🙂 Rigtig god bedring, og god påske !

  • Reply
    conny
    torsdag 28. marts 2013 at 19:50

    Tillykke med den længe ventede åbning af din fine butik. Jeg håber på at komme forbi en dag og se lidt nærmere på Kähler-tingene især.

    • Reply
      Therese
      mandag 1. april 2013 at 09:14

      Åh, det ville være så hyggeligt Conny 🙂

  • Reply
    Frederikke
    fredag 29. marts 2013 at 08:26

    Det er så stort. Tillykke med butikken 🙂

    • Reply
      Therese
      mandag 1. april 2013 at 09:14

      Tak, søde Frederikke 🙂

  • Reply
    Tina - omme i London
    søndag 31. marts 2013 at 01:50

    Hvor er det bare blevet flot Therese. Godt gaaet!

    • Reply
      Therese
      mandag 1. april 2013 at 09:14

      Tak, Tina 🙂 God påske til jer <3