Savn - CopenhagenDaily
9 In london

Savn

Åh, jeg hentede en pakke på posthuset i dag. Den var fra Rosa. Et dejligt brev, en cd med blandet musik hun synes jeg skal ha’ og en æske med engelske Tea Cakes. Uhm de er gode, det er en slags flødeboller bare med lækker tyk bund og tykt chokolade overtræk.

Nu sidder jeg og laver en cd til Rosa. Der er så mange sange jeg synes hun skal have, men der er altså kun plads til 18 sange her på den første cd. Så må jeg snart sende hende en mere. Jeg savner hende, og gud hvor jeg dog glæder mig til at se hende igen til Oktober!
rosa.jpg

You Might Also Like

9 Comments

  • Reply
    judith
    fredag 22. juni 2007 at 18:11

    Og det er bare så dejligt at få uventede pakker.
    Et rigtig godt billede af dig og Rosa, nu kan du så gå og glæde til at i skal ses igen:-)

  • Reply
    Therese
    fredag 22. juni 2007 at 18:35

    Ja det kan jeg nemlig! Og der er ikke så frygtelig lang tid til. Kun 4 måneder.

  • Reply
    marianne's mening
    fredag 22. juni 2007 at 21:09

    Hvor er det dejligt at få pakker. Det syntes jeg får alt for sjældent. De der kager/flødeboller lyder ret lækre. Rigtig god fredag aften

  • Reply
    Johanna
    lørdag 23. juni 2007 at 18:16

    Skønt at få pakke 🙂
    Årh Tea Cakes, sådan nogle har jeg i skabet. Man kan nemlig købe dem på Færøerne, hvor jeg kommer fra… plus en milliard andre ting fra UK som er øhm lækre… 😉

  • Reply
    Therese
    lørdag 23. juni 2007 at 19:07

    Uhh hvor dejligt Johanna. Jeg er glad for at jeg ikke har set dem i københavn…så ville der sidde mange ekstra kilo på hofterne nu 🙂

  • Reply
    judith
    lørdag 23. juni 2007 at 20:03

    Det må være det der hedder at udvide “hoftisonten”, fnis:-)

  • Reply
    Therese
    lørdag 23. juni 2007 at 21:29

    Hø hø hø 🙂

  • Reply
    Johanna
    tirsdag 26. juni 2007 at 23:01

    Så nåede en ny sending også frem til mig:
    http://www.peachmelba.dk/?p=177

    .. har lyst til at spise hele pakken, på én gang.. 😉

  • Reply
    CopenhagenDaily » Blog Archive » 7 dage!
    torsdag 25. september 2008 at 11:55

    […] Kun en uge til eksamen. Der er run på, men fik dog tid til at mødes en time med den skønne “frue fra Lyngby” (hi hi) og hun hjalp mig med at finde noget flot papir til mit koncertprogram. Derefter en øver med bandet, og nu skal der gøres klar til Rosa kommer i morgen! Hun lander klokken 16.35 i Kastrup, og jeg GLÆDER mig til at se hende igen. […]