Der gad man da godt at bo! - CopenhagenDaily
25 In bolig

Der gad man da godt at bo!

Så er vores lejlighed kommet på nettet. Fine billeder (man kan ikke se at alt vores l*rt står ude på opgangen), og billedskøn missekat, der pryder sengen.

Nu er det spændende, om det gir’ pote.

You Might Also Like

25 Comments

  • Reply
    Lene
    lørdag 25. februar 2012 at 11:28

    Ja jeg fatter jo ikke at I vil af med den, den er da rigtig lækker 🙂

    • Reply
      Therese
      lørdag 25. februar 2012 at 17:38

      Havde der været et ekstra værelse og en stor altan, så ville vi muligvis vente lidt 🙂 Den er dejlig. Den passer bare ikke længere til vores lille familie.

  • Reply
    Sandra
    lørdag 25. februar 2012 at 12:06

    Kæft den er lækker 🙂
    Kan næppe være svært at komme af med – selvom man har svært ved at forstå at I vil af med den:-)

    • Reply
      Therese
      lørdag 25. februar 2012 at 17:45

      Tak, sandra. Nu må vi se, hvor let det går 😉

  • Reply
    Mia
    lørdag 25. februar 2012 at 12:33

    Der ville jeg sørme gerne bo. Damn det ser lækkert ud 🙂

    • Reply
      Therese
      søndag 26. februar 2012 at 16:17

      Tak, Mia 🙂

  • Reply
    Tina - omme i London
    lørdag 25. februar 2012 at 13:03

    Fed lejlighed Regitze, ja, der gad jeg godt bo. 🙂 Hvorfor saelger I?

    • Reply
      Therese
      lørdag 25. februar 2012 at 13:20

      Regitze? 😉

      Vi sælger fordi vi mangler et værelse, og savner en have 🙂

  • Reply
    Alice M
    lørdag 25. februar 2012 at 14:55

    Jeg ville nu også godt bo der 🙂

    • Reply
      Therese
      lørdag 25. februar 2012 at 17:45

      Kom bare an, Alice 😉 hi hi

  • Reply
    Catarina
    lørdag 25. februar 2012 at 14:59

    Ja, jeg har jo set den ved selvsyn og hvis jeg stod lige nu og skulle flytte til København så havde jeg købt den på stedet. 🙂

    • Reply
      Therese
      lørdag 25. februar 2012 at 17:46

      Du havde fået en special prize, Catarina 😀

  • Reply
    Camilla
    lørdag 25. februar 2012 at 18:28

    Hold nu da fast – sikker en lækker hybel! Men jeg kan sagtens følge jeres tanker med at den ikke passer til jeres lille familie, den situation er vi også lidt i – og det er endda til trods for at vi faktisk bor i hus! Men jeg er sikker på, at I nok snart skal komme af med den 🙂

    • Reply
      Therese
      søndag 26. februar 2012 at 16:18

      Nå for søren. Skal I så sælge, eller hvordan?

      Jeg håber også på at vi får solgt. Den rigtige køber, må være derude et sted.

      • Reply
        Camilla
        søndag 26. februar 2012 at 17:07

        Vi har ikke sat vores til salg endnu, men gør det forhåbentlig indenfor et par måneder – jeg tror det vil gøre sig bedre om foråret 😉 Men om det bliver solgt er ikke lige sådan at sige!

  • Reply
    Babybite
    lørdag 25. februar 2012 at 20:57

    Wauw, en lækker lejlighed. Den kommer I da af med på no time:-) Kan godt forstå I vil have noget større nu hvor jeres bebs også bliver en stor dreng. Men hey, vi er jo næsten naboer, så hvis I var blevet boende kunne vi da have trillet barnevogn sammen 😉
    Knus Emma

    • Reply
      Therese
      søndag 26. februar 2012 at 16:19

      Man har jo lov at håbe, Emma, men siden det er en andel, tror jeg ikke at den er helt så let at komme af med. Nu må vi se.

      Du skal bare sige til. Det kunne da være hyggeligt at trille en tur ! 🙂

  • Reply
    ulla
    lørdag 25. februar 2012 at 21:55

    Fandme en læææækker lejlighed!!!

    • Reply
      Therese
      søndag 26. februar 2012 at 16:20

      Tak, Ulla 🙂

  • Reply
    Grønlandsposten
    søndag 26. februar 2012 at 01:38

    Wauw, der gad jeg virkelig godt bo! Okay, måske passer den ikke helt så godt til en familie med to børn, men hold da k… den er lækker! Mit gamle, faldefærdige hus med det knaldrøde 70’er køkken er jo slet ikke værd at tale om i sammenligning! Måske jeg alligevel skulle overveje at flytte til København?!

    • Reply
      Therese
      søndag 26. februar 2012 at 16:21

      Knaldrødt 70’er køkken? Det lyder nu meget hyggeligt. Jeg boede en gang i en lejlighed med et køkken der havde skakternet gulv, og knaldrøde vægge. Det var så fint 🙂

      Kom da bare til København. Det kunne være så hyggeligt 🙂

  • Reply
    Lone
    søndag 26. februar 2012 at 08:26

    OM man gad bo dér!? Hold da op… JEG gad gerne – og inventaret skulle blive stående 🙂
    Det er en super lækker lejlighed, I har, Therese – og meget smukt indrettet. Den oser af dejlig atmosfære. Man kan se, det er nogle skønne, harmoniske mennesker, der bor der.
    Godt tænkt af fotografen at lade missen blive liggende på sengen. Det tror jeg har stor betydning 🙂

    Den får I hurtigt solgt.

    • Reply
      Therese
      søndag 26. februar 2012 at 16:23

      Hvor er du sød, Lone 🙂

      Fotografen havde ret travlt med at få fjernet kattebakke og andet inventar, så det var da utroligt at hun måtte blive liggende 😉 Jeg synes nu også at hun klæder soveværelset, på de billeder.

      Jeg håber du har ret, mht. hurtigt salg! Vi krydser fingre.

      Ha en dejlig søndag.

  • Reply
    Katrine
    søndag 26. februar 2012 at 14:48

    Elsker billedet med frk kat i sengen. Bedste salgsargument længe 🙂

    • Reply
      Therese