11 In arbejde

Open for business

Jamen, så er butikken åbnet. Der blir’ stadig rettet lidt hist og her, tilføjet varer og skrevet tekster, men butikken virker, og jeg er glad i låget.
Du kan kigge ind i selve butikken, eller på butikkens Facebook-side, hvor man også kan se alle varer (samt købe dem).

 

You Might Also Like

11 Comments

  • Reply
    Liselotte
    torsdag 28. juni 2012 at 11:12

    Tillykke med det hele, Therese – og masser af held med det også 🙂

    • Reply
      Therese
      torsdag 28. juni 2012 at 15:56

      Tusind tak 🙂

  • Reply
    Alice M
    torsdag 28. juni 2012 at 14:56

    Ihh hvor spændende.. Jeg glæder mig til st snuse rundt.

    Har kun lige kigget kort – og hvor ser det bare skønt ud..
    En ting der dog falder mig i øjnene på blogindlæggene – i hvert fald det om Liebe der ligger øverst og på siden om os – er at der er aaalt for mange kommaer – — det faldt mig bare lige i øjnene 😉

    Håber det er ok jeg nævner det 😛

    • Reply
      Therese
      torsdag 28. juni 2012 at 15:56

      Selvfølgelig er det ok, Alice. Med ny og gammel kommaregel indlært ca samtidig, har jeg accepteret at jeg ikke rigtig kommer til at lære at sætte kommaer 100% korrekt.

      Kommer forretningen til at gå godt, ku det være jeg skulle ansætte en komma-korrekturlæser. Hi hi.

      • Reply
        Alice M
        torsdag 28. juni 2012 at 18:07

        Det var slet ingen kritik.. Jeg sætter selv for få af helt samme grund som dig 🙂

        • Reply
          Therese
          torsdag 28. juni 2012 at 18:28

          Hi hi. Helt i orden, og du må skam gerne komme med kommentarer der vedrører grammatik. Jeg gør det selv, i stor stil 😉

  • Reply
    FivetoSix
    fredag 29. juni 2012 at 06:24

    Blot til info. så får jeg denne meddelelse når Sikka forsøges åbnes…..

    Der er et problem med dette websteds sikkerhedscertifikat.

    Dette websteds sikkerhedscertifikat blev udstedt til et andet websteds adresse.

    Problemer med sikkerhedscertifikat kan skyldes et forsøg på at narre dig eller opsnappe data, du sender til serveren.
    Det anbefales, at du lukker denne webside og ikke fortsætter til webstedet.
    Klik her for at lukke denne webside.
    Fortsæt til dette websted (anbefales ikke).
    Flere oplysninger

    • Reply
      Therese
      fredag 29. juni 2012 at 07:20

      Tak, 5-6. Må jeg spørge hvilken browser du bruger ?

      • Reply
        FivetoSix
        fredag 29. juni 2012 at 09:15

        Windows Internet Explorer 9
        Har også Firefox 6.0, der kan den åbnes.

  • Reply
    Tina - omme i London
    mandag 2. juli 2012 at 22:40

    Jeg er lidt sent paa den, men hvor er butikken bare blevet flot. Tillykke med den og poej poej!

    • Reply
      Therese
      tirsdag 3. juli 2012 at 20:58

      Tusind tak Tina 🙂