Magnolie feber - CopenhagenDaily
14 In haven

Magnolie feber

Magnolie1 Magnolie2Magnolie5Magnolie4Magnolie3

Jeg gik en tur i haven i formiddags, med det rigtige kamera. En masse blev knipset, men magnolien er nok den der blev knipset mest.

Der er også mange billeder af havens perlehyacinter, rabarber, tulipaner, spirende georginer, jordbær, udsprunget bøg og anemoner i forskellige farver.

Hold da kjæften, jeg kan lave mange blogindlæg med havebilleder… 😉

Lyserod-magnolie

 

You Might Also Like

14 Comments

  • Reply
    conny
    mandag 6. maj 2013 at 23:40

    Jeg må have en stjernemagnolia!

    • Reply
      Therese
      søndag 12. maj 2013 at 12:22

      Det må du absolut, Conny. De er dog lidt sarte når de står i vindretningen, så min blomstrede ikke så længe. Havde den været lidt mindre, ville jeg nok forsøge at flytte den til efteråret.

  • Reply
    Lene
    tirsdag 7. maj 2013 at 06:56

    Efter vinter trænger vi til livets mirakel i form af smukke skønne blomster 🙂 Tak

    • Reply
      Therese
      søndag 12. maj 2013 at 12:22

      Velbekomme, Lene. Det er så skønt, og jeg nyder mine havevandringer hver dag 🙂

  • Reply
    Rejen
    tirsdag 7. maj 2013 at 14:45

    Det er lige før jeg også vil have en magnolia 😀

    • Reply
      Therese
      søndag 12. maj 2013 at 12:23

      Det skal du da ha’, Annemarie. De dufter og er smukke. Som bonus, får magnolietræer sjældent sygdomme, og de har smukke grønne blade – og dejlige efterårsfarver.

  • Reply
    Trine
    onsdag 8. maj 2013 at 08:31

    Smukke billeder… Det er med at nyde det gode vejr mens man kan…

    • Reply
      Therese
      søndag 12. maj 2013 at 12:24

      Tak, Trine. Ja, for pokker da.
      Det er dog bare så skønt at kunne nyde ude på en terrasse, og ikke skulle skynde sig ned fra 4. sal, for at få lidt sol på næsen. Dejligt 🙂

  • Reply
    Catarina
    onsdag 8. maj 2013 at 17:45

    Og nogle rigtig fede og flotte havebilleder. 🙂

    • Reply
      Therese
      søndag 12. maj 2013 at 12:24

      Tusind tak, søde du 🙂

  • Reply
    Karin - Abildjyden
    søndag 12. maj 2013 at 10:32

    Jeg vil gerne være med i udviklingen i din have. Jeg har jo kun altan, og i år, bliver den ikke som den plejer, da der har været nogle ting der har forhindret mig. Jeg må vælge mellem det eller noget personligt, kan ikke begge dele i år, desværre. Derfor er jeg vild med når du deler din have ud via insta og her. Tusind tak.

    • Reply
      Therese
      søndag 12. maj 2013 at 12:26

      Tak, Karin. Det er da ærgerligt du ikke får nusset så meget om altanen som du plejer, men de personlige sager skal også passes.
      Jeg håber du har lidt blomster i altankasser som du kan nyde, og ellers så kan du sagtens vente flere billeder her på siden 😉

  • Reply
    Karen
    tirsdag 14. maj 2013 at 23:26

    Tak for de fine billeder!

    • Reply
      Therese
      onsdag 15. maj 2013 at 11:02

      Velbekomme, Karen 🙂