10 In haven

En gæst i haven

hej-egern

egern-i-kassen

Da jeg kom ned i køkkenet i morges, kunne jeg se en fyr på fuglebrættet, der havde liiidt længere hale end en gråspurv. Vi havde fået besøg af et egern. Kjærsten havde godt sagt at der var besøg i egernkassen i sidste uge, men jeg havde ikke selv set det.

gode-forhold-pa-badehotaellet

en-tur-i-poolen

Egernet spiste solsikkefrø, og var ret ligeglad med at alle småfuglene skældte den ud over at den fyldte det hele. Da den var færdig, løb den ned til Spunkens pool, som om den lige ville ha’ sig en dukkert, så og så videre ned i baghaven. Der sad den på egernkassen og åd videre i et stykke tid, inden den igen forduftede.

spejder

Ih hvor dejligt med sådan en lille beboer i haven.

You Might Also Like

10 Comments

  • Reply
    Mårmoar
    søndag 14. juli 2013 at 09:32

    Nej hvor sjovt, det ser ud som den overvejer kraftigt at hoppe i pølen og tage sig en dukkert:-)

    • Reply
      Therese
      onsdag 17. juli 2013 at 16:40

      Jeg må sørge for at der altid er vand i, så den kan få sig en dukkert 😉

  • Reply
    Lene
    søndag 14. juli 2013 at 10:07

    Hvor er det skønne billeder, jeg elsker egernet, men den er da en lille gavtyv. Den har ikke forstået at når den har sit eget spisested, så skal den ikke spise hos fuglene 🙂

    • Reply
      Therese
      onsdag 17. juli 2013 at 16:41

      Jeg tror den tænker “først spiser jeg fuglenes, så jeg kan spare på mit eget”…smarte lille fyr 😉 hi hi.

  • Reply
    A + K = ♥
    søndag 14. juli 2013 at 14:18

    Sikke et hyggeligt feriebarn, at have på besøg 😀

    – Anne

    • Reply
      Therese
      onsdag 17. juli 2013 at 16:41

      Det var så hyggeligt at ha’ besøg. Jeg håber det kommer tilbage igen 🙂

  • Reply
    Rejen
    søndag 14. juli 2013 at 17:57

    Åh hvor herligt ;-D

    • Reply
      Therese
      onsdag 17. juli 2013 at 16:41

      Så skønt, Annemarie. Jeg håber det kommer igen, for jeg nyder sådan at kigge på dem.

  • Reply
    Piilgaard & Frederiksen
    tirsdag 23. juli 2013 at 12:37

    Hvor er den bare nuser 🙂 Og sikke da nogle gode billeder i har fået af den lille gæst, jeg når desværre aldrig at hente kameraet, når vi en sjælden gang får besøg.
    /Anja

    • Reply
      Therese
      torsdag 25. juli 2013 at 08:51

      Velkommen til, Anja 🙂
      Det er så hyggeligt at ha egern i haven. Det har været på besøg flere gange, men der nåede jeg heller ikke at finde kameraet 😉